Bekymret for MA

Altgårbra92

Blir kjent med forumet
Hei alle. Var på tul i uke 6 og da jeg så hjerteslag. Er nå i uke 9+5 og har siste uken mistet alle symptomer på graviditet.. Ingen symtpomer er igjen. Har ikke hatt blødning. Bestilte meg TUL i dag og gruer meg skikkelig.. er nesten helt sikker på negative nyheter og er usikker på hvordan jeg eventuelt skal takle det..
 
Kjenner følelsen og sender deg en trøsteklem :Heartred
Håper alt går bra :)
 
Hei alle. Var på tul i uke 6 og da jeg så hjerteslag. Er nå i uke 9+5 og har siste uken mistet alle symptomer på graviditet.. Ingen symtpomer er igjen. Har ikke hatt blødning. Bestilte meg TUL i dag og gruer meg skikkelig.. er nesten helt sikker på negative nyheter og er usikker på hvordan jeg eventuelt skal takle det..
Sender deg mange varme klemmer! Prøv å tenke positivt :Heartpink Skal du ha TUL i dag, eller bestilte du i dag, men skal ha senere?
 
Krysser fingrene for deg! :Heartred Hold oss gjerne oppdatert!
 
Er du med i termingruppa på Facebook? Var ei som akkurat posta et spørsmål der angående dette, og er mange som opplever akkurat det samme som deg (og flere av oss andre) i den tida du er i nå ❤️
 
Det er visst veldig vanlig å miste symptomer i uke 9, fordi morkaken tar over mye av jobben. Krysser fingrene!
 
Krysser fingrene for at alt er bra med den lille :Heartred
 
Hei alle sammen og takk for mange svar!! Alt var helt fint - heldigvis. Ble målt til 9+6! Gynekologen sa at det var helt typisk at ømheten i brystene forsvant helt i uke 9 og at han hadde hatt fleere innom med det samme! :)
 
Er du med i termingruppa på Facebook? Var ei som akkurat posta et spørsmål der angående dette, og er mange som opplever akkurat det samme som deg (og flere av oss andre) i den tida du er i nå ❤️

Er det mulig for Facebook venner å se at man blir medlem på termingruppen på Facebook? :dead:
 
Back
Topp