Jubletråd ❤️

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Her kan vi juble for det vi ønsker ❤️
 
Da tar jeg første jubel, og jubler for positiv test på fredag! Vi prøver på nr 2, har en gutt født i feb 2018. Vinteren er en fin tid å få bebis :) Er imidlertid veldig spent. Har ingen symptomer enda, og er redd for ny sa som vi opplevde i februar. Krysser alt jeg har!
 
Da tar jeg første jubel, og jubler for positiv test på fredag! Vi prøver på nr 2, har en gutt født i feb 2018. Vinteren er en fin tid å få bebis :) Er imidlertid veldig spent. Har ingen symptomer enda, og er redd for ny sa som vi opplevde i februar. Krysser alt jeg har!

Hurra! Glad du sier vinteren er en fin tid å få bebis, jeg er litt skeptisk fordi det er uvant. Jeg har to sommerbarn :p
 
Jubler over at jeg forhåpentligvis har en baby hos meg innen et år etter jeg mistet datteren min (senabort), og at livet endelig begynner å gå videre :)
 
Hurra! Glad du sier vinteren er en fin tid å få bebis, jeg er litt skeptisk fordi det er uvant. Jeg har to sommerbarn :p
Vinteren var nydelig fordi vi kunne sitte inne med god samvittighet. Jeg slapp å være høygravid og kjempevarm, og babyen var såpass stor at han tålte varmen når sommeren kom. Har et vennepar som fikk sommerbarn i fjor, og jeg syntes det så så stress ut å være barselkvinne med alt det innebærer og ha en hylende unge på stranda... :rolleyes: men det er nok hva man er vant til! Så gøy at du skal få nummer tre :D
 
Vinteren var nydelig fordi vi kunne sitte inne med god samvittighet. Jeg slapp å være høygravid og kjempevarm, og babyen var såpass stor at han tålte varmen når sommeren kom. Har et vennepar som fikk sommerbarn i fjor, og jeg syntes det så så stress ut å være barselkvinne med alt det innebærer og ha en hylende unge på stranda... :rolleyes: men det er nok hva man er vant til! Så gøy at du skal få nummer tre :D

Jeg har tenkt helt likt som deg, må være deilig å sitte inne med god samvittighet. Jeg fikk barn i juli 2018, altså trope sommeren, merket ikke mye til varmen da jeg som høygravid ikke tålte varmen, og med nyfødt var det også for varmt...

Veldig gøy, og egentlig helt sykt å tenke på at det er nr 3!
 
Jeg har tenkt helt likt som deg, må være deilig å sitte inne med god samvittighet. Jeg fikk barn i juli 2018, altså trope sommeren, merket ikke mye til varmen da jeg som høygravid ikke tålte varmen, og med nyfødt var det også for varmt...

Veldig gøy, og egentlig helt sykt å tenke på at det er nr 3!
Ser den! Husker den sommeren godt ;) Ja, så sykt! Heldig! Ønsker tre selv, så får vi bare håpe at nr 2 klamrer seg fast!
 
Ser den! Husker den sommeren godt ;) Ja, så sykt! Heldig! Ønsker tre selv, så får vi bare håpe at nr 2 klamrer seg fast!

Krysser alt for det ❤️
 
Da tar jeg første jubel, og jubler for positiv test på fredag! Vi prøver på nr 2, har en gutt født i feb 2018. Vinteren er en fin tid å få bebis :) Er imidlertid veldig spent. Har ingen symptomer enda, og er redd for ny sa som vi opplevde i februar. Krysser alt jeg har!
Helt enig, tror det blir fint å få vinterbaby. Deilig å kunne slippe sommeren som høygravid. Blir også fint å kunne sitte inne med senkede skuldre. Føler det er ingenting som skjer i januar/februar uansett. Andre ting du synes er positivt med å få vinterbarn? :)
 
Jeg jubler også for vinter-baby!
Har et desember-barn og et juni-barn fra før, og jeg foretrekker nok vinteren med liten baby.
 
Helt enig, tror det blir fint å få vinterbaby. Deilig å kunne slippe sommeren som høygravid. Blir også fint å kunne sitte inne med senkede skuldre. Føler det er ingenting som skjer i januar/februar uansett. Andre ting du synes er positivt med å få vinterbarn? :)
Ja, sant! :) synes det er lettere å kle baby på vinteren også. Bare masse deilig ull! En annen overfladisk fordel, er at jeg ikke føler meg alt for blubbete når sommeren kommer. Har hatt noen måneder på å komme meg etter fødsel og svangerskap ;)
 
En liten men stor jubel fra min kant også, med positiv test i går! Prøvd nå i to år, og egentlig fåttkroken på døra for at vi skulle få det til selv gleder meg til å bli kjent med dere
2 vinterbarn fra før, så føler det er helt rett
 
Jubler for at mannen er snill og tar seg av alt mens jeg har måttet legge meg å sove to ganger idag ❤️
 
Jubler for at det statistisk sett er over 80 % sjanse for at det går bra :Heartred 4+5 :happy:
 
Hadde legetime i dag for å snakke om kvalmen om det blir verre blir jeg sykemeldt, det var ingen problem. Så det var kjempe herlig å vite at om det blir for gale at jeg faktisk kan sende en melding så har jeg sykemeldingen.

Men har en god nyhet, legen min foreslo utlralyd i dag når jeg var der, de har kun maskin til å ta utenpå men vi ble enige om at vi skulle prøve, så vi noe var det et pluss, så vi ikke noe så betydde det ikke at noe var galt. Jeg gikk inn med en innstilling om å ikke se noe. Hun skrudde på ultralydmaskinen og begynte å se, både min lege og en annen lege var da i rommet, og ganske fort sa begge at de uten tvil så noe der! Altså ikke tomt. Kan det være at det faktisk går denne gang?? Sist opplevde jeg tom fostersekk og denne gang ser de noe utenpå allerede 5+5? Legen min var ganske sikker i sin sak at det var noe der å at jeg er gravid! Jeg så selv ikke noe, kanskje en flekk, men jeg er optimistisk. Utenpå 5+5 liksom, de vil jo egentli ikke ta inni før uke 6 engang. Jeg har troa!! Fikk komme tilbake 14.mai også for å se igjen om vi da kan se mer før jeg skal på innvendig ul 20.mai på sykehuset. Så spent nå!

Men med denne følelsen som jeg går med+ masse mer symptomer enn forrige gang + at vi så noe på ultralyd så er jeg faktisk optimist! Det trodde jeg aldri jeg skulle være! :Heartred:Heartred plis la dette gå bra!
 
Last edited:
Hadde legetime i dag for å snakke om kvalmen om det blir verre blir jeg sykemeldt, det var ingen problem. Så det var kjempe herlig å vite at om det blir for gale at jeg faktisk kan sende en melding så har jeg sykemeldingen.
Men har en god nyhet, legen min foreslo utlralyd i dag når jeg var der, de har kun maskin til å ta utenpå men vi ble enige om at vi skulle prøve, så vi noe var det er pluss, så vi ikke noe så betydde det ikke at noe var galt. Jeg gikk inn med en innstilling om å ikke se noe. Hun skrudde på ultralydmaskinen og begynte å se, både min lege og en annen lege var da i rommet, og ganske fort sa begge at de uten tvil så noe der! Altså ikke tomt. Kan det være at det faktisk går denne gang?? Sist opplevde jeg tom fostersekk og denne gang ser de noe utenpå allerede 5+5? Legen min var ganske sikker i sin sak at det var noe der å at jeg er gravid! Jeg så selv ikke noe, kanskje en flekk, men jeg er optimistisk. Utenpå 5+5 liksom, de vil jo egentli ikke ta inni før uke 6 engang. Jeg har troa!! Fikk komme tilbake 14.mai også for å se igjen om vi da kan se mer før jeg skal på innvendig ul 20.mai på sykehuset. Så spent nå!

Men med denne følelsen som jeg går med+ masse mer symptomer enn forrige gang + at vi så noe på ultralyd så er jeg faktisk optimist! Det trodde jeg aldri jeg skulle være! :Heartred:Heartred plis la dette gå bra!
Så utrolig gøy og spennende! Gratulerer så mye! Selv gleder jeg meg over stigningen fra forrige mandag til idag!
 

Vedlegg

  • 6F13A252-5FC6-450C-87DB-7A9CB81A47ED.jpeg
    6F13A252-5FC6-450C-87DB-7A9CB81A47ED.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 14
Back
Topp