Påmelding til slankekrig våren 2020

Hei! Håper det ikke er for sent å bli med :smiley-angelic001
Venta lenge på ny slankekrig, typisk at innmelding skulle skje den uken jeg har vært veldig opptatt :sorry:

om det går greit så er
vekt: 81,4 kg
Bmi: 28
 
Er det for sent å bli med? :)

Vekt 67
Bmi 21.9
 
Offisielt for sent. Men hey, jeg skal ordne det. Vi har satt innveingsfrist til mandag så det bør gå greit. Det var kort frist så jeg tar med noen til da. Men fra mandag morgen må vi nesten ha satt sluttstrek
 
Vil gjerne være med jeg også om det går, så ikke dette før jeg plutselig kom over det nå i kveld.

Vekt: 103
BMI: 40 :dead:
 
Offisielt for sent. Men hey, jeg skal ordne det. Vi har satt innveingsfrist til mandag så det bør gå greit. Det var kort frist så jeg tar med noen til da. Men fra mandag morgen må vi nesten ha satt sluttstrek

Enig i at mandag må være frist, men skal vi bare veie på nytt da? Eventuelt ta første innveiing med nedgang på fredag uten at noen går ut, og så kjøre normalt løp deretter?
Supert at flere blir med :D
 
Enig i at mandag må være frist, men skal vi bare veie på nytt da? Eventuelt ta første innveiing med nedgang på fredag uten at noen går ut, og så kjøre normalt løp deretter?
Supert at flere blir med :D
Tenker det blir litt sånn ja.

Alle må ha vekt i lagtråden sin på mandag for å være med. Jeg skal ordne så alle siste påmeldte blir med.

Fredag hadde jeg ikke tenkt noen skulle ryke ut uansett, men for enklest gjennomføring tar vi en veiing likevel tenker jeg, som blir den reelle "start vekten"

Jeg skal fikse en del info ser jeg. Det bare ble ikke helt sånn i går kveld at jeg smatt opp pc og ordna lag til de siste, jeg var ikke helt i form, men skal ordne det i dag.
 
Jeg vil gjerne bli med :) hvordan foregår dette??? :hilarious: Har blitt så tjukk atte dette hørtes motiverende ut :shy: bikka jo 110 kg nå:hilarious: gikk ned 14 kg i fjor og nå opp 15 :wtf: seriøst?

Du melder deg inn i blått lag
 
Hei! Håper det ikke er for sent å bli med :smiley-angelic001
Venta lenge på ny slankekrig, typisk at innmelding skulle skje den uken jeg har vært veldig opptatt :sorry:

om det går greit så er
vekt: 81,4 kg
Bmi: 28
Blått på deg også
 
Er det forsent å melde seg på?
Tja, nei. Vi tar med ut dagen i dag, men, skal vi se.... Nå husker jeg i farta ikke hvilket lag som har flest og minst og høy og lav bmi. Hva er din, så skal jeg smette deg inn der det passer best etter at jeg har spist middag
 
Tja, nei. Vi tar med ut dagen i dag, men, skal vi se.... Nå husker jeg i farta ikke hvilket lag som har flest og minst og høy og lav bmi. Hva er din, så skal jeg smette deg inn der det passer best etter at jeg har spist middag
Vekt: 115,4
BMI: 39,8
 
Back
Topp