Har dere fått 3+ på Digital clearblue?

Desemberspire20

Ønske om en liten spire ❤️
Noen som har fått 3+ på digital? I så fall hvor langt på vei?

Jeg tok digital idag (5+2 eller 5+3), men fikk «Gravid 2-3». Har bestilt nye digitale i posten så håper det viser 3+ når de dumper ned i postkassen. Roes ikke ned før det vises :angelic:
 
Ja, jeg fikk det da jeg testet forrige lørdag. Da var jeg 4+3 på vei :)
 
Jeg fikk 3+ på kvelden på mandag, 4+4. Aldri hatt så rask stigning før, håper det kan være et godt tegn:)
 
Fikk gravid 2-3 på ettermiddagsurin når jeg var 4+1. Ikke testa etter det :)
 
Jeg fikk gravid 2-3 når jeg testet 5+0
Skal kjøpe ny digital og teste igjen om et par dager, er nå 5+3 og håper jo på å få 3+ snart.
Jeg synes ikke det er så skremmende enda egentlig, det er jo tross alt ikke SÅ mye mer enn 3 uker siden befruktning fant sted. :happy:
 
Noen som har fått 3+ på digital? I så fall hvor langt på vei?

Jeg tok digital idag (5+2 eller 5+3), men fikk «Gravid 2-3». Har bestilt nye digitale i posten så håper det viser 3+ når de dumper ned i postkassen. Roes ikke ned før det vises :angelic:

Jeg har planer om å teste igjen på søndag.
Første Digitale var søndag for to uker siden - da viste den 1-2 uker
Andre digitale var søndag nå for 3 dager siden - da viste den 2-3
Så hvis den digitale på førstkommende søndag viser 3+ - så vet jeg det HCG stiger slik det skal :)

Det er helt latterlig nervepirrende denne gangen :p
 
Sniker. Jeg fikk 2-3 i uke 6+3. Hadde også lav hcg (blodprøve). Var kjempe redd for å miste igjen. Jeg gikk å fikk privat ultralyd. Var vist 1 uke kortere på vei enn antatt. Nå på ultralyd i uke 12 ble jeg satt frem 3 dager fra første ultralyd. Gikk veldig fint med meg og en ting jeg lærte er å aldri bruke slike testet. Blir jo vettskremt, helt unødvendig.
 
Jeg fikk gravid 2-3 når jeg testet 5+0
Skal kjøpe ny digital og teste igjen om et par dager, er nå 5+3 og håper jo på å få 3+ snart.
Jeg synes ikke det er så skremmende enda egentlig, det er jo tross alt ikke SÅ mye mer enn 3 uker siden befruktning fant sted. :happy:
Spennende! Håper på 3+ ved neste testing :D
 
Last edited:
Jeg har planer om å teste igjen på søndag.
Første Digitale var søndag for to uker siden - da viste den 1-2 uker
Andre digitale var søndag nå for 3 dager siden - da viste den 2-3
Så hvis den digitale på førstkommende søndag viser 3+ - så vet jeg det HCG stiger slik det skal :)

Det er helt latterlig nervepirrende denne gangen :p
Spennende! Fin stigning til nå, satser på 3+ på søndag som kommer nå da :-D
 
Sniker. Jeg fikk 2-3 i uke 6+3. Hadde også lav hcg (blodprøve). Var kjempe redd for å miste igjen. Jeg gikk å fikk privat ultralyd. Var vist 1 uke kortere på vei enn antatt. Nå på ultralyd i uke 12 ble jeg satt frem 3 dager fra første ultralyd. Gikk veldig fint med meg og en ting jeg lærte er å aldri bruke slike testet. Blir jo vettskremt, helt unødvendig.
Åh så godt å høre! Ja trenger jo absolutt ikke bety noen ting galt om HCG stiger sakte. Jeg har selv mistet 4 ganger (har to barn utenom) så ønsker selvfølgelig ikke miste nå :sorry: Tok en til digital nettopp og den viste også 2-3, men inni testen har strekene blitt sterkere enn forrige gang.
Uff, jeg må slutte :angelic:
 
Sikkert lurt å egentlig bare la være å teste. Blir jo bare nervøs av det, men må liksom bare :(
Kommer nok til å teste igjen, men venter til etter helgen! Skjønner godt at du blir nervøs! Har du testet igjen nå? Eller vente noen dager?
 
Kommer nok til å teste igjen, men venter til etter helgen! Skjønner godt at du blir nervøs! Har du testet igjen nå? Eller vente noen dager?
Jeg testet en idag ca kl 13, da fikk jeg 2-3 på den også. Demonterte testen og så at streken var blitt mye blåere og definert enn forrige test så trøster meg med det :rolleyes: Kjøpte en dobbelpakke digitaltester idag så får se hvor lenge jeg klarer å Vente med å bruke den :smiley-bounce012
 
Fikk det 4+5❤
20200403_112009.jpg
 
Fikk digital i posten idag! (Holdt på å tisse på meg fordi jeg måtte løpe ut i posten å hente de før jeg gikk på do, hehe!
Hurra, 5+1 idag :)

20200406_102900.jpg
 
Er 5+3 i dag, tenker å ta en i morgen, men er livredd for å ikke få 3+ :arghh: Trenger det å være noe galt om jeg ikke får det?
 
Back
Topp