Har dere fått 3+ på Digital clearblue?

Har låvt meg skjøl at eg ikkje ska testa itte stigning.. Det har ingen hensikt føle eg! For det kan aligavell gå galt.. Samma om du ser hjerta slå på ultralyd, eller om du får 3+ på digital. Hørres gjerna litt negative ut her, men eg prøve å ta det mest mulig me ro denne gangen.. ❤️ Å tar heller ting som det komme.
 
Er 5+3 i dag, tenker å ta en i morgen, men er livredd for å ikke få 3+ :arghh: Trenger det å være noe galt om jeg ikke får det?
Det er så stor forskjell på hvordan HCG øker, så jeg syntes helt ærlig det er veldig unødvendig å teste med digital etter man får positiv første gang. Alle er forskjellige, enhver graviditet er forskjellig så ikke utsett deg for den belastningen det er. Beste er en prøve hos fastlegen som faktisk ser hvor høyt nivået er:Heartred. Man blir lett påvirket av alle her!
 
Er 5+3 i dag, tenker å ta en i morgen, men er livredd for å ikke få 3+ :arghh: Trenger det å være noe galt om jeg ikke får det?
Absolutt ikke! Det betyr ikke annet enn at du kan produsere HCG litt sakte. Det gjorde jeg denne gang :) men fikk 3+ til slutt. Testet 3+ da jeg var 5+6 :smiley-bounce012
 
E9CF7589-670B-43B6-B503-9C1936AC4D1C.jpeg
Klarte ikke la være å ta den i dag:p Fikk heldigvis 3+, så nå er det slutt på ALL testing :D
Er 5+4 i dag ❤️
 
Back
Topp