Ikke i bruk
Forumet er livet
April ja.. snart sommer.. mye som skjer, og ikke skjer. Ny start på mange måter for meg snart. Bekymret for fremtiden. Og får ikke sove..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye tanker på deg skjønner jegApril ja.. snart sommer.. mye som skjer, og ikke skjer. Ny start på mange måter for meg snart. Bekymret for fremtiden. Og får ikke sove..
Håper du fikk sove. Søvn er bra for bekymra hoder.April ja.. snart sommer.. mye som skjer, og ikke skjer. Ny start på mange måter for meg snart. Bekymret for fremtiden. Og får ikke sove..
Usj da. Ikke bra.Morgen!
Usikker på om jeg har sovet i det hele tatt i natt.. vel vel kom hvertfall tidlig i gang med jobb i dag da
Ja det er ikke bare bareJa. Får vurdere noe slikt. Om vi går for Viking er det relativt trygt, det har de hatt før. I alle fall de eldste. Må sjekke yngstemor. Henne kjøpte hi til uprøvd en gang. Størrelsen var rett, men foten gikk ikke nedi. I likhet med sin bror som liten, høy vrist. Vi lette etter bunadssko til ham en gang som liten pjokk, og et merke vi fant gikk ikke foten nedi 4 nr for stort engang. Han har bedret seg noe og passer bedre i sko. Men er sensitiv på hva han mener er behagelig.
Søstrene blir vel stas for den ene og surt for den andre om vi gjør det enkelt og kjøper viking goretex, en blå og to plomme. Altså like sko til jentene. Men det bør være en enkel bestilling om mannen skal kjøpe sko alene og det er han som er den som handler hos oss.
På en eller annen måte gjør vi vel det.Ja det er ikke bare barehåper dere finner noe som passer
Helt tragisk.Jeg lurer på hvorfor de som jobber nært på corona-pasienter (leger, sykepleiere osv, særlig på sykehus) ikke får risikotillegg. De ønsker det, men har fått nei![]()
God morgenUsj da. Ikke bra.
Men god morgen
Sovnet ved 3 tiden. Våknet 5.. Sto opp å bakte brød til frokost..Håper du fikk sove. Søvn er bra for bekymra hoder.

Jeg håper og tror at de kommer til å få ett salig lønnspåslag når dette er over.Jeg lurer på hvorfor de som jobber nært på corona-pasienter (leger, sykepleiere osv, særlig på sykehus) ikke får risikotillegg. De ønsker det, men har fått nei![]()
Fagforeningene jobber også for at helsepersonell skal bli forsikret ifht dette. Hvis man blir smittet og stryker med, så skal etterlatte få erstatning. Samme også hvis man blir smittet og av en eller annen grunn blir ufør pga komplikasjoner etter dette, så får man erstatning. Det er flott at de står på for dette!Jeg håper og tror at de kommer til å få ett salig lønnspåslag når dette er over.

Uten dere hadde samfunnet kollapset så rett skal være rett.Fagforeningene jobber også for at helsepersonell skal bli forsikret ifht dette. Hvis man blir smittet og stryker med, så skal etterlatte få erstatning. Samme også hvis man blir smittet og av en eller annen grunn blir ufør pga komplikasjoner etter dette, så får man erstatning. Det er flott at de står på for dette!![]()
Men samtidig, vi er avhengige av så mange yrkesgrupper for tiden (de som jobber i butikk, renholdere, transport, de som er i bhg pga vi må på jobb osv), og ser at de yrkene som kanskje er mest sett ned på, det er de yrkene som er utrolig viktige idagUten dere hadde samfunnet kollapset så rett skal være rett.

Ja, jeg syns alle de vi er avhengig av idag som mange har fnyst av fortjener mye når dette er over!!Men samtidig, vi er avhengige av så mange yrkesgrupper for tiden (de som jobber i butikk, renholdere, transport, de som er i bhg pga vi må på jobb osv), og ser at de yrkene som kanskje er mest sett ned på, det er de yrkene som er utrolig viktige idagjeg må si at jeg ble litt rørt av klappingen de drev med for helsepersonell, men så mange flere fortjener oppmerksomhet osv. Hvertfall ifht hva jeg jobber med, det er "kun" hjemmetjenesten. De på sykehuset er tøffe, jeg beundrer dem
![]()