Skravletråd for mars. Snart vår?

Jeg ser ikke egentlig en eneste god grunn til å bruke gamle smuglerveier, altså snike seg "umerket" over grensen, i
ikke kunne bruke de offentlige vanlige, lovlige veiene hvor en altså også registreres for evt smuglervarer og altså betaler sin rettmessig mva eller toll (ja, for jeg anser ikke "jeg må bare smugle, for jeg kan ikke betale toll" som en legitim forklaring da)

Jeg er jo altså muligens litt lit fantasifull, og lite erfaren med å ferdes på grensa, jeg bor langt unna, men jeg skjønner ikke hvorfor det er noen god grunn til at man ikke kan dra på offentige veier. Og forholde seg til regler både om mva og om karantene.

Opplys meg gjerne.
Med økt grensekontroll og tilstedeværelse av både toll, politi og forsvar er det nok lite fristende å ferdes på offentlige veier om man har pakket sekken full:p
 
Ikke mulig å få rettet den ut litt?:)

Det er hekk mot naboen med åpning i mellom, på ene siden. Trær oppover mot en plen som skråer videre oppover på andre siden, ut mot en gangvei på tredje og rips buskene på fjerde. Ingen naturlig måte å rette ut, rett og slett. Men tenker stadig i de retninger og funderer
 
Kjøpe brukt trampoline? regner med den blir i bruk i mange år, henne på 7 driver med turn så blir mye hopping på henne de neste åra og så kommer lillesøster i sommer som også kan dra nytte av trampo i hagen
 
Blir helt målløs av hva enkelte klarer å lire av seg rundtomkring , men har innsett at det finnes fortsatt mange som ser ned på bhgansatte hvertfall .
 
Ingen som har startet april-skravla enda?
 
Netthandelen har til 3000
Hagevandringer til 8000 ens
Samme bassenget? Imponerende forskjell...

Netthandelen har jeg ikke begitt meg ut på.

Men vi har ikke plass til så stort uansett, da må det graves så det blir plant
 
Back
Topp