JaOhh, det var lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaOhh, det var lite.
Jeg “må” innom storsenter for å fixe påskegg til unga
gleder meg som en liten unge til jul
Finner ikke pappeggene fra i fjor så de må kjøpes, litt fyll også. Satser på få mennesker, vet de er godt utstyrt med vaskeplasser og handspritt. Skal ikke innom “alle” butikkene, bare noen få valgte.
Vi har tettet vårt men lirer på om vi skal se etter hakket større når vi fjerner hekkenLitt mindre enn trampolina. Det klarer jeg se for meg. Trampolina er 4
Vi må uansett ha nytt i sommer. Det forrige er det hull i. Stort.
Det er en flerre i vårt. Type 15 cm lang. Om ikke mer. I det nederste luftkammeret. Presset fra vannet er stort og det ga etter selv om vi lappet godt.Vi har tettet vårt men lirer på om vi skal se etter hakket større når vi fjerner hekken![]()
Vi har ett litt større bare, kjøpte bassengkit i fjor og tettetDet er en flerre i vårt. Type 15 cm lang. Om ikke mer. I det nederste luftkammeret. Presset fra vannet er stort og det ga etter selv om vi lappet godt.
GrattisOm 1,5t skal vi avsted og hente den nye bilen vår, gleder meg så syyykt til å ha to biler![]()
Vi handler mest på OBS og Rema1000 pga lokasjon og matallergier pluss cøliakiVi har sikkert minst ti egg... De får irriterende nok stadig nye
Men jeg gir alltid en liten påskepynt i egget, så det må jeg få tak i et sted.
Får sette det på handlelisten, det er mannen som handler. Hmm. Europris? Han handler vanligvis på kiwi, bunnpris og europris. Grunnet lokasjon.
Nå må f*** meg folk skjerpe seg.Nordmenn i et nøtteskall![]()
Mhm...Nå må f*** meg folk skjerpe seg.
Det er faktisk en grunn til at man har 2 uker med karantene etter at man har vært i utlandet.
Er jo innafor om de holder seg i karanteneNordmenn i et nøtteskall![]()
. Det er jo fakrisk meget god grunn til det om man drar til SverigeNå må f*** meg folk skjerpe seg.
Det er faktisk en grunn til at man har 2 uker med karantene etter at man har vært i utlandet.
Er jo innafor om de holder seg i karantene
så forøvrig i en sv de andre artiklene om det at det var en som svarte på hvorfor de gjorde det, men det unnlater blant annet db å ta med,
Den flrste artikkelen inneholdt også et intervju med en mann som gjorde det og ble spurt om hvorfor , det er vel bare ikke like sensasjonelt å ha med det dessverre.Ja, men de som ble tatt var jo ikke som som bare gikk over. Men de som kom igjen mens de skulle satt i karantene. Ifølge den utgaven av artikkelen jeg har lest, som jeg ikke husker hvor var. Den har florert bak ørten betalingsmurer så jeg måtte vente til den kom et sted jeg hadde tilgang.
Selvfølgelig er det innenfor om de overholder karantenereglene, men har de tenkt til det, hvorfor bruke gamle smuglerveierEr jo innafor om de holder seg i karantene
så forøvrig i en sv de andre artiklene om det at det var en som svarte på hvorfor de gjorde det, men det unnlater blant annet db å ta med,
Mange grunner til det vil jeg troSelvfølgelig er det innenfor om de overholder karantenereglene, men har de tenkt til det, hvorfor bruke gamle smuglerveier![]()
Vel om du set angiversamfunnet som har kommet de siste ukene selv om man holder seg innenfor reglene så skjønner jeg godt at msn prøver å skjule ting.Jeg ser ikke egentlig en eneste god grunn til å bruke gamle smuglerveier, altså snike seg "umerket" over grensen, i
ikke kunne bruke de offentlige vanlige, lovlige veiene hvor en altså også registreres for evt smuglervarer og altså betaler sin rettmessig mva eller toll (ja, for jeg anser ikke "jeg må bare smugle, for jeg kan ikke betale toll" som en legitim forklaring da)
Jeg er jo altså muligens litt lit fantasifull, og lite erfaren med å ferdes på grensa, jeg bor langt unna, men jeg skjønner ikke hvorfor det er noen god grunn til at man ikke kan dra på offentige veier. Og forholde seg til regler både om mva og om karantene.
Opplys meg gjerne.