Skravletråd for mars. Snart vår?

Jeg luftet lure-idé i går :angelic: mannen sa NEI :hilarious:
Er det styggt å vekke barna å si vi fikk melding når de hadde lagt seg! de skulle på skolen :rolleyes:??
Jeg har en som ville blitt sur for å skulle på skole. Og deretter glad for at det var spøk, mne sint for å ha blitt lurt.. Helt innafor å lure ham sånn.

Og ei som hadde blitt suuuuuuperglad for å skulle på skolen, og verden i grus når det var en spøk. Helt uaktuelt å kjøre en sånn på henne. Hun gråt i ge kveld for at hun savner vennene sine og lærerene, hun liker ikke hjemmeskole, sa hun
Dvs, hjemmeskole er helt greit, mener jeg. Men hun lærer mindre (alternativt står det ILLE til med skolen....) og sosialt lider hun. Det er derfor hun savner skolen. Og det ville vært meget ondskapsfullt å lure henne.

Egentlig innvilget meg en gåfri dag etter å ha gått treningsrunder hver dag siden vi stengte men kroppen er fryktelig rastløs så mulig jeg må gå likevel

Jeg har en som ville blitt sur for å skulle på skole. Og deretter glad for at det var spøk, mne sint for å ha blitt lurt.. Helt innafor å lure ham sånn.

Og ei som hadde blitt suuuuuuperglad for å skulle på skolen, og verden i grus når det var en spøk. Helt uaktuelt å kjøre en sånn på henne. Hun gråt i ge kveld for at hun savner vennene sine og lærerene, hun liker ikke hjemmeskole, sa hun
Dvs, hjemmeskole er helt greit, mener jeg. Men hun lærer mindre (alternativt står det ILLE til med skolen....) og sosialt lider hun. Det er derfor hun savner skolen. Og det ville vært meget ondskapsfullt å lure henne.
Ja, tror jeg dropper denne ellers gode luringen :p

Hvorfor mener du det er stakkars unger?
Litt nysgjerrig kjenner jrg på det

Det hadde ikke vært greit å være min datter om hun ble lurt med den. Det hadde vært en spøk som gjorde svært vondt og såret henne på det feltet hun er såret og preget fra før. Det ville vært stygt gjort.

Så ja, stakkars unge om noen hadde utsatt henne for den. Det ville gjort vondt.

Det hadde ikke vært greit å være min datter om hun ble lurt med den. Det hadde vært en spøk som gjorde svært vondt og såret henne på det feltet hun er såret og preget fra før. Det ville vært stygt gjort.

Så ja, stakkars unge om noen hadde utsatt henne for den. Det ville gjort vondt.
Jo men man kjenner da vel barna sine nok til å vite om man kan eller ikke. Jeg hadde ikke syntes synd på min liksom for vi har spnn humor og tuller med det meste.Da er det hverken slemt eller stakkars barn

Jo men man kjenner da vel barna sine nok til å vite om man kan eller ikke. Jeg hadde ikke syntes synd på min liksom for vi har spnn humor og tuller med det meste.Da er det hverken slemt eller stakkars barn

Ja. Det er forskjell på unger

Som sagt, min eldste hadde tålt den. Frest litt, han har temperament, men ledd litt når han fikk det bak seg.
Søstra derimot. Ikke sint. Bare sår.

Jeg har vondt av henne som det er.

De 2 eldste er ferdig med dagens skole arbeid, phu....
De 2 yngste har gått ut på terrassen for å leke, phu....
Endelig litt ro i musehullet slik at hu Musemor får jobbet litt mer effektivt.
Titter ut på musebarna...

Hiver maskinen til side, løper ut.... NEI!!... Sklien skal IKKE inn i trampolinen!

Og så går no dagane i musehullet, sa brura :P

Back
Topp