Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Takk❤Gratulerer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk❤Gratulerer![]()
Glede meg te oppdateringWææ! Vet ikke hva jeg skal håpe på i morgen tidlig altså.
Den er i tilfelle så svak at jeg ikke greier å se om det er rosa i denblir spennende
Ser absolutt en strek
Ser absolutt en strekhar du merr tester hjemma? Prøv å ta en på neste urin. Mine blir alltid sterkere på urinen itte morgenurin

Ser den, men er skurrete. Kanskje teste senere? Lester at flest får positiv ut på dagen og kvelden og at hcg øker mer ut på dagen. Vert et forsøk om du har tester nok
Ser den, men er skurrete. Kanskje teste senere? Lester at flest får positiv ut på dagen og kvelden og at hcg øker mer ut på dagen. Vert et forsøk om du har tester nok![]()
trøster meg selv med det. Det fra i går måtte redigeresHåpet er ikke ute før tanta kommerTok selv i 2013 test på IKM som var negativ mens 2 dager etter var den positiv
![]()
ikm i morra, fortsatt bare blend tester her... Både e og typen hadde skikkelig trua denna ppn. Følte alt klaffa. Han har vært skråsikker, og sa at han følte den satt rett etter en av aksjeinnlegesene. 
Får håpe det er graviditet likevelTakk! Vet jo at det er sånn. Men kjente det hjalp veldig å lese det her nåikm i morra, fortsatt bare blend tester her... Både e og typen hadde skikkelig trua denna ppn. Følte alt klaffa. Han har vært skråsikker, og sa at han følte den satt rett etter en av aksjeinnlegesene.
![]()
Det er strek der og ja.
Den ser kanskje smalere ut, men er det vanlig å få skyggestrek på flere tester da? 
Så kjedeligJaja, jeg tror jeg skriver "strekene" mine på kontoen for skyggestreker! Fader altså.
Det er strek der og ja.Den ser kanskje smalere ut, men er det vanlig å få skyggestrek på flere tester da?
Jeg krysser fingrene for at den blir sterkere altså![]()
Så kjedelig
Jeg har ingen symptomer i det hele tatt. Har ikke testet i dag, men tenkte å teste på onsdag, 12 dpo.
hadde liksom bestemt meg for at jeg skulle være gravid NÅ! Jaja, lite man får gjort med det.
tester til mensen kommer jeg altså