Stelleveske/stellesekk

Tufso86

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Noen som har tips til fine stellevesker, eller sekk (som også kan henges på vogna)?

Vi har bestilt blå Britax smile 3 vogn, med cognac skinnhåndtak. Så jeg kunne tenkt meg en stelleveske i brunt skinn☺️ Men er åpen for andre forslag!

Noen som har kjøpt allerede?
 
Jeg har vurdert kaos sin stelleveske/sekk. De har også i skinn. Virker veldig praktisk og er et stor pluss at man kan bruke den til noe annet /etter den er ferdig som stelleveske.

Har hørt at mange er fornøyde med den iallefall xsmile3
 
Jeg har vurdert kaos sin stelleveske/sekk. De har også i skinn. Virker veldig praktisk og er et stor pluss at man kan bruke den til noe annet /etter den er ferdig som stelleveske.

Har hørt at mange er fornøyde med den iallefall xsmile3

Prøvde å google, er det den som er utgått? :happy:
 
Jeg har en Storksak stelleveske som jeg kjøpte til førstemann i 2014. I svart skinn, med masse lommer og god plass. Kjempefornøyd med denne og vil bruke den nå også. Den har vært masse brukt til to små, men ser forsatt like fin ut :D
 
Vi har vært veldig fornøyde med Tinkafu sin stellesekk i brunt skinn :) ps! Alle sekker og vesker kan henges på vogna med vognkroker - selges blant annet på Tinkafu.no :)
 
Anbefaler stellesekk! Var gull verdt for meg siden jeg bar babyen i bilstolen inn og ut av bilen, stelleveska ramla bare ned fra skuldra mi da. Så sekk var superpraktisk i så måte!
 
Tusen takk for tips! Sjekker ut alle sammen :happy:
 
Anbefaler stellesekk! Var gull verdt for meg siden jeg bar babyen i bilstolen inn og ut av bilen, stelleveska ramla bare ned fra skuldra mi da. Så sekk var superpraktisk i så måte!
Ja, det høres veldig lurt ut. Og sålenge den også kan henges på vogna så er det jo ett fett Om det er veske eller sekk ☺️
 
De såg veldig store ut de sekkene, men jeg likte godt Tinkabag! Vil denne blir for liten?
 
De såg veldig store ut de sekkene, men jeg likte godt Tinkabag! Vil denne blir for liten?
Ja det vil jeg si :p du får med et skift og bleieskift i den, men med en gang du skal ha oppi noe snacks, drikkeflaske osv blir den fort for liten. Men veldig glad i tinkabag som organizer på vogna fordi :)
 
De såg veldig store ut de sekkene, men jeg likte godt Tinkabag! Vil denne blir for liten?
Tinkafu sekken er den perfekte størrelsen mener jeg. Stor nok til å få med alt du vil, men samtidig får den god plass i kurven under vogna om du ikke vil ha den hengende på håndtaket :)
I vår Tinkafu sekk har vi pleid å ha;
- Sammenleggbar stellematte
- engangs stelleunderlag (noen steder du må legge ned stellematta er det kanskje litt ekkelt så da legger jeg et engangs under selve stellematta)
- toalettmappe med bleier, bleiekrem, tørre engangskluter, paracet og våtservietter
- toalettmappe til mor etter fødsel (bind, smertestillende osv)
- kjapp snacks og drikke til mor
- vannflaske til barnet (fra hun begynte å drikke vann da)
- ett skift til baby
- når baby var liten hadde jeg med ny amme-bh og t-skjorte til meg selv

pluss for at papsen mer enn gjerne går med Stellesekken uten å føle seg teit.
 
Vi Hadde en lik veldig denne på bilde. Sambo er veldig slik at veske er ikke greit, så måtte finne en som han kunne godta å ha på skulderen inn og ut osv. Så da ble det denne. Ok størrelse. Noen bleier, boks med kluter, 2 skift(gulpebaby) og håndkle, stelleunderlag, og ei ekstra t-skjorte til meg. Ei lomme forann med flere mindre lommer inni som er fin å ha helsekortet, bind, ammeinnlegg,lipsyl og andre diverse småting inni, også små barer, klemmeposer ol når baby er blitt så stor. Og ei ega lomme på siden av baggen for ei flaske om en trenger det. Enten tåteflaske, eller drikkeflaske til deg. Skal ha slik folie inni, for å holde den temperert, men det løsner fort. Blir nok å bruke den til nummer 2 også, om jeg ikke finner en billig annen.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200401-102126_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200401-102126_Samsung Internet.jpg
    9,9 KB · Visninger: 22
Anbefaler stellesekk! Var gull verdt for meg siden jeg bar babyen i bilstolen inn og ut av bilen, stelleveska ramla bare ned fra skuldra mi da. Så sekk var superpraktisk i så måte!


Vi hadde vanlig stelleveske og opplevde dette! Veldig irriterende. Denne gangen blir det stellesekk. Flere i forrige barselgruppe hadde kaos sin og var veldig fornøyde.
 
Sniker.

Har kjøpt tinkafu stellesekk. Litt større enn jeg hadde sett for meg, men blir bare mer og mer glad for det jo mer jeg tenker tilbake på stappfull stelleveske sist :hilarious:
 
Jeg kjøpte denne på impuls i dag :bag:
 

Vedlegg

  • 8C5B814F-ACC6-4C9F-939E-F405ED9FC7D6.png
    8C5B814F-ACC6-4C9F-939E-F405ED9FC7D6.png
    57,4 KB · Visninger: 29
Back
Topp