Skravletråd for mars. Snart vår?

Surfer rundt etter fyll til påskeegget , jaggu finnes det mye rart
Hva med gavekort til en opplevelse etter at denne korona situasjonene er over?

Frøkna ville opp 06:30 gitt :p jaja.

Ny tid, sånn at det føles enda tidligere?

Her har de våknet som forventet, en time "senere" enn normalt. Ettersom verden ikke er normal har vi ikke gjort noe med å tenke på leggetiden i går, det går seg til. Vi må ikke jage dem opp klokka 6.30 i morgen uansett. At de rekker frokost sånn rundt 8-8.30 holder fint. Skolen er ved samme bord, fra ni. Ikke at de må gå kl 8 for å rekke det.

Aldri :p kan ikke bake, men det du skrev hørtes godt ut ;)
Ok, skal legge ut oppskrift :) sjokoladekaken er kjempelett! og den bør du kunne få til! eneste som er “litt vanskelig” er å helle jordbærmousse over sjokoladekake siden du må ha kaken på brett/tallerken what ever - ha kakering rundt og helst noe plast evt bakepapir og ringen skal helst sitte ganske tett på kaka så ikke mouss renner ut!

Vært ute med hunden jeg

Hunden vår ble jo avlivet for to år siden, men hun var ikke noen morgenfugl, hun hadde selskapsblære og likte å sove om morgenen også.

Jeg håper det er 3+ eller mer :p vil gjerne jobbe litt til i hagen nemlig

Det landet snø i hagen vår i går, så vi hadde snøballkrig i stedet for å sette opp trampolina. Blir nok ikke hagejobb i dag heller. Vaske og brette klær. Spille det spillet vi ikke spilte i går, og minne ungene på at denne uka har de ikke øvd mye på spilleleksene.

Står på klokka mi men jeg har også vært ute med hunden
Så avansert klokke har jeg ikke. Men den tok jeg uansett av meg for noen dager siden og går uten.

Storm sier 0 og yr sier 3, det er vel sånn deromkring.

Back
Topp