Tante som ikke bryr seg

Da ville jeg bare ikke forventet noe av henne, og unngått alle møter så langt det går. Så bare treffe henne når det er naturlig at hele storfamilien samles :)
Også prøve å fokusere på noe annet enn hva hun gjør når dere er sammen.
Syntes bare så synd i min sønn som prøve å få kontakt med ho. Men ja vi unngår det vi kan. :)

Min e 3 år. De andre er 5 og 9 år. Ho har bestandig vært veldig med dem, siden de va nyfødt
Ok. Da har jeg ikke noen god forklaring. Tenkte at dersom det var det at din var så liten liksom at hu ikke var komfortabel med din. Men da kan det ikke være det.
Prøvd å spørre henne rett ut?

Jeg tenker kanskje at det ikke skal gå utover dine barn? Huff.. er vanskelig.

Kommer selv fra familie- hvor Jeg ikke har hatt noe med min mor å gjøre siden jeg var i 20 årene. Ikke invitert i bryllup når jeg giftet meg- ei heller i familieselskap. Venter nå vårt 1 barn og hun kommer ikke til å treffe det.
Om ho ikke like meg. Så e det greit, men la no ikke det gå ut over den stakkars ungen som prøve å få kontakt med ho. Det som også er rart er at ho sender snapchat til min samboer men ikke til meg. Så det e jo tydelig meg ho ikke like

Prøvd å alliere deg litt med f.eks moren din? Typ "du mamma, er det bare meg eller men det virker som at..."
Kan jo hende at hun da tar det opp med din søster på tomannshånd.

Mitt beste råd er nok "kill them with kindness!" (ikke bokstavelig talt da ;))
Har snakket med mamma om det. Ho sier at jeg skal la det vær, for det blir bare trøbbel om jeg gjør noe. :(

Ok. Da har jeg ikke noen god forklaring. Tenkte at dersom det var det at din var så liten liksom at hu ikke var komfortabel med din. Men da kan det ikke være det.
Prøvd å spørre henne rett ut?
Ho svare meg ikke. Når vi sku feire min sønns 3 års dag så spurte ho min samboer om adressen våres, ho spurte ikke meg.

Om ho ikke like meg. Så e det greit, men la no ikke det gå ut over den stakkars ungen som prøve å få kontakt med ho. Det som også er rart er at ho sender snapchat til min samboer men ikke til meg. Så det e jo tydelig meg ho ikke like

Åh... huff... Men da ville jeg ha spurt henne rett ut. Om hun ikke svarer så spørr du igjen. Om hun fremdeles ikke svare så får du samboeren din til å spørre. Om hun da fremdeles ikke svarer så slettes hun fra samboers snapchat - inviter alle i familieselskaper inkludert ho. Så har du hvertfall ryggen fri og sitter med det beste kortet.

Åh... huff... Men da ville jeg ha spurt henne rett ut. Om hun ikke svarer så spørr du igjen. Om hun fremdeles ikke svare så får du samboeren din til å spørre. Om hun da fremdeles ikke svarer så slettes hun fra samboers snapchat - inviter alle i familieselskaper inkludert ho. Så har du hvertfall ryggen fri og sitter med det beste kortet.
Skal prøve å spørre ho. Trur ikke ho svare. Kan få min samboer til å spørre hvis ho ikke svare meg. Han hefte nokk ikke å slette ho om jeg ber han om det. Får vell bite i det sure eple å invitere ho og.

Høres nesten ut som om at hun har en greie for samboeren din.

Høres nesten ut som om at hun har en greie for samboeren din.
Ho sa til min andre søster når ho hadde fått hilst på min samboer for første gang. At ho skjønte ikke hvor jeg har fått tak i en så pen mann. Så ja virke som at det kan være noe der. Ho doller seg veldig opp når ho e rundt min samboer.

Back
Topp