Skravletråd for mars. Snart vår?

Sånn ellers sitter jeg egentlig og jobber litt i kveld, men en pustepause måtte hodet ha. Begynte ikke før jeg hadde fått ungene i seng altså, eller, yngste i alle fall, og de andre to på vei. Det er lørdag så dagen er brukt på ungene. Jeg har lakket negler på yngste, vi har gått tur hele familien, det har vært lek og prat, og film sammen på kvelden. Det er jo helg.

Klokka er snart leggetid for mor også ser jeg. Det er kanskje derfor hodet trente en pause fra tallene.

Sånn ellers sitter jeg egentlig og jobber litt i kveld, men en pustepause måtte hodet ha. Begynte ikke før jeg hadde fått ungene i seng altså, eller, yngste i alle fall, og de andre to på vei. Det er lørdag så dagen er brukt på ungene. Jeg har lakket negler på yngste, vi har gått tur hele familien, det har vært lek og prat, og film sammen på kvelden. Det er jo helg.

Klokka er snart leggetid for mor også ser jeg. Det er kanskje derfor hodet trente en pause fra tallene.
Ser serie her, snsrt leggetid

Fikk klokket inn nesten all den tiden jeg jobbet for lite i går. Men manglet jo drøyt to timer før i går også denne uka. Bla rett og slett pga onsdag. Jeg avsluttet litt tidlig når det ble klart at vi ble sendt på hjemmekontor og skole og bhg stengte

Det er ikke krise, jeg har mye plusstid å ta av.

Jeg har ikke tenkt å jobbe hver helg så lenge dette varer, vi trenger fri innimellom. Men denne helgen siden hele denne uken har vært så rar.

Fikk klokket inn nesten all den tiden jeg jobbet for lite i går. Men manglet jo drøyt to timer før i går også denne uka. Bla rett og slett pga onsdag. Jeg avsluttet litt tidlig når det ble klart at vi ble sendt på hjemmekontor og skole og bhg stengte

Det er ikke krise, jeg har mye plusstid å ta av.

Jeg har ikke tenkt å jobbe hver helg så lenge dette varer, vi trenger fri innimellom. Men denne helgen siden hele denne uken har vært så rar.
Jeg er spent på hvordan jeg skal få til hjemmekontor hvis jeg får det gjennom ja..

Jeg jobber jo i bhg (50% nå) og har egentlig 3 arbeidsdager til uka. Men pga barn i risikogruppen så bør jeg (som også utdanningsforbundet sier) kunne få hjemmekontor.
Men jeg er egentlig usikker på hva jeg skal klare av hjemmekontor med to barn hjemme ja, og 7.5 time.. Og hva skal jeg gjøre liksom. Har alltids en del fagstoff å lese, men kan jo ikke det i 7.5 time hver dag..

Samme med samboer, han er jo lærer, og planen er at han er hjemme de dagene jeg er på jobb, men han må jo være tilgjengelig for elevene sine, lage opplegg for neste dag osv. Men det er jo i tiden 8.30-13.

Men jeg er usikker på dette med å være på jobb så mange som vi er, og med barn av foreldre i helsesektoren pga smitte, at jeg ikke vet om jeg tør...

Jeg får få praktiske oppgaver med å lage ting som ungene her kan være med å lage :p

Akkurat nå er jeg syk selv da, så nå kan jeg jo ikke gå på jobb...

Hva gjør man når mannen snorker?:singing: jeg er trøtt som en dupp, men får ikke sove når det ligger et nesten trekkspill i rommet med meg:confused: Sov ikke natta føre heller.. case nå er å dytte til han, be han snu seg, så går det 5.min, så er vi igang igjen:arghh: Er det ikke ungen som er våken, så er det sambo som holder meg våken. Søøøøvn:sleep011

Hva gjør man når mannen snorker?:singing: jeg er trøtt som en dupp, men får ikke sove når det ligger et nesten trekkspill i rommet med meg:confused: Sov ikke natta føre heller.. case nå er å dytte til han, be han snu seg, så går det 5.min, så er vi igang igjen:arghh: Er det ikke ungen som er våken, så er det sambo som holder meg våken. Søøøøvn:sleep011
Snorkinga til mannen ga seg da han fikk cpap ! Har han vært på utredning iht snorkinga?

Snorkinga til mannen ga seg da han fikk cpap ! Har han vært på utredning iht snorkinga?

Nei, men det burde han nok vært:oops: Får vel prøve å få han til legen. Må være himmelsk å sove uten snorking- for begge parter:HeartredDet ble stille nå når han ligger på siden. Så får prøve å legge meg til å sove, før mini også våkner(maks én time til):hilarious:

Nei, men det burde han nok vært:oops: Får vel prøve å få han til legen. Må være himmelsk å sove uten snorking- for begge parter:HeartredDet ble stille nå når han ligger på siden. Så får prøve å legge meg til å sove, før mini også våkner(maks én time til):hilarious:
Jeg sover lite uansett dessverre. Men ja, deilig å slippe lyden!!

Jeg sover lite uansett dessverre. Men ja, deilig å slippe lyden!!

Jeg gjør det selv også pga kronisk sykdom, derfor jeg trenger all den søvn jeg kan få:hilarious:

Når en drømmer en sær drømmnsolmenderblott vondt. Også våkner en og.... Kan ikke si at der er bare en drøm. For virkeligheten er verre.

Jeg drømte helt absurd at speideren skulle på en aktivitet, de måtte melde seg på de som skulle være med, svømmehallen tror jeg. Litt for sent bestemte mellomste seg for å være med og jeg hadde store utfordringer med å få det til. Jeg var med speider lederen ut på en båt for å få en potetskrue, for det fikk de som var påmeldt. Hun måtte låse seg inn og hente den, foretrakk jeg om en mann gjorde det? Jeg så ikke poenget.

Strengt minnet hun meg på at ser er de som fakrisk møter opp som fortjener plassen. Der var visst mange som pleide melde seg på uten å bli med. Men hun sier et tips er å få morfar til å komme å kjøpe noe til dem i kiosken etterpå, da kommer de nok.
Brått var vi ikke langt til sjøs lenger, og ungene var der og sa at det går ikke, vi har ikke lov å treffe mormor og morfar på grunn av viruset.

Nei, mormor er risikogruppe så dem treffer vi ikke, sa jeg. Og våkna.

Absurd nok. Skuffa for at jeg ikke kan planlegge en tur i svømmehallen, mine unger hadde møtt opp uten at morfar handler i kiosken som uansett er stengt (svømmehallen delte inngang med kinoen. Så bygde odeon kino i dem nye delen av kjøpesenteret over gata. Kinoen er nedlagt) men ungene får ikke delta på noe kjekt. Alt er avlyst.
Og mormor og morfar kan vi ikke treffe. For mormor er risikogruppe.

Blæ.

Jeg får ikke til å sove igjen fordi ingen av de tankerekkene/fantasiene jeg plaier hengi meg til for å sove, fungerer. De har jo en forutsetning om en normal verden som utgangspunkt (tilsett derretter gjerne en lotto gevinst eller noe som endrer våre personlige forutsetninger litt fordelaktig, og snart så sover jeg) men hva søren hjelper lotto? Vi kan ikke bygge nytt hus, å få en unge til høres ut som galskap (egentlig til vanlig også, men kombinert med masse lotto kan det i fantasien gå. Never mind at vi er 40 og trolig relativt infertil, altså) , vi skal ikke på ferie, treffe folk, samle , ha med venner hjem, ja gjester til middag
Det funker ikke å fsntasiplablegge sommerferien, gitt at mannen blir med på camping. Vi skal sikkert ingen plass.
Det funker ikke å.... Nei, det bare funker ikke.

Det eneste jeg har håp om å få ut av dette er å endelig bli ajour med klesvasken. Vi er jo søren meg bare hjemme hele tiden så jeg rekker vaske mye klær.

Fysio er fortsatt ikke avlyst. Lurer på om det kommer til å bli det??
Jeg fikk mld tors/fre om min og min datters time hos manuelterapeut er kanselert. Privat praksis? vet ikke om du har privat eller ikke og om det er forskjell? men tipper de ikke arb. som vanlig

Jeg fikk mld tors/fre om min og min datters time hos manuelterapeut er kanselert. Privat praksis? vet ikke om du har privat eller ikke og om det er forskjell? men tipper de ikke arb. som vanlig
Ringte på torsdag, han hadde tenkt til å fortsette, skulle sende melding om ikke. Om han er privat vet jeg ikke, han er på lista over de som får den støtta slik at jeg får dekka det via nav.

Back
Topp