Sykemelding i svangerskapet

Marty94

Flørter med forumet
Junilykke 2020 ♡
Lurer på om det er noen andre som er sykemeldt i svangerskapet? Har måtte sykemeldt meg pga utmattelse + bekkenplager, og føler alle jeg kjenner jobba mer eller mindre hele svangerskapet gjennom, så er det noen andre som delvis måtte kaste inne håndkle?
 
Har jobbet 100% frem til nå, men blir sykemeldt 40% fra neste uke pga bekkenplager :)
Forrige svangerskap jobbet jeg 100% til vannet gikk (fødte 3 uker før tiden), men da hadde jeg heller ingen plager :)
 
Sis ble jeg 20% sykemeldt pga bekken de siste 6 ukene tror jeg. Blir nok ikke lenge til jeg ber om tilsvarende...
 
Jeg har gitt meg. :happy: Først sykemeldt 50%, så 100% og nå på svangerskapspenger. Jobber som snekker. :happy:
 
Jobber 80% fast og går snart ned til 60% pga bekkenplager som holder meg våken på natta. Kan da være hjemme tirsdag og torsdag og sove på dagtid, sånn at hodet er mer med meg de resterende dagene ;)
 
Jeg jobber fullt enda, men har legetime til uka. Regner med jeg blir 100% sykemeldt da... jobber i bofelleskap og er selvstendig næringsdrivende.

Mye kynnere, bekkenløsning og havnet på føden i natt (er der enda) pga blødninger i går kveld :oops:
 
Jobba hele forrige svangerskap, men denne gangen kasta jeg inn håndkleet forholdsvis tidlig og har jobba 50 % siden midten av januar. Delvis pga formen min (har en 2-åring som krever våken og opplagt mamma, samt en samboer med lange arbeidsdager og pendling), delvis pga idiotisk sjef som ikke er samarbeidsvillig på en flekk.
 
Stor forskjell på første og dette svangerskapet. Mye sprekere i første og jobbet så og si 100% fram til permisjon. Jobbet 60% siste tre ukene tror jeg.