Jaja du får flere sjanser.Takkjeg feiger ut
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja du får flere sjanser.Takkjeg feiger ut
![]()
Næmmen, så nydelig

God planJepp! Det er planen. Imens skal jeg fokusere på å gå ned i vekt, gå turer, nye fysioterapeuten og treningsopplegget han lager til meg, og frøkna mi så klart!!
TakkNæmmen, så nydelig![]()
Må ha noe å fokusere på annet enn de 250+ dagene liksom! Overlever til det. Skal en ny undersøkelse til også, vet ikke når, hvor eller hvem som skal gjøre det; men finner kanskje ut av det om noen uker.God plan
Du skal fylle de 250+ med mye bra.Må ha noe å fokusere på annet enn de 250+ dagene liksom! Overlever til det. Skal en ny undersøkelse til også, vet ikke når, hvor eller hvem som skal gjøre det; men finner kanskje ut av det om noen uker.
Jepp! Skal prøve hvertfall!Du skal fylle de 250+ med mye bra.
Tilsammen skal familien i 4 bursdager i helga. Slappe av? Søndag kveld kanskje?JIPPI!! Snart helg![]()
Planer?JIPPI!! Snart helg![]()
Wow. 4? Vi skal bare slappe av vi.Tilsammen skal familien i 4 bursdager i helga. Slappe av? Søndag kveld kanskje?
Wow. 4? Vi skal bare slappe av vi.
Wow, slitsomt!Vel altså. Først skal vi arrangere klasseselskap for mellomste. Jeg har ikke bakt pizzaboller eller tenkt ut kake eller noe annet enda og skal ha med en "ikke gluten, ikke melk, ikke egg" unge hjem fra bhg i morgen. Og selskapet er lørdag kl 12
Deretter leverer vi ungene hos mine foreldre for jeg og mannen skal i 50 års dag, men pappa lå kjøre eldste til skolen for en bursdag og hente ham igjen på kvelden.
Og søndag har en i slekta bursdag.
I alle fall den delen med bursdagen vi skal avholde. Og det besøket hjem som skulle være i går men ble i morgenWow, slitsomt!
Takk, det sammeSå koselig å se deg igjen!Alt bra?
Ja, veldigSå spennende!![]()
Ja, får sikkert detJaja du får flere sjanser.kanskje han sier noe først?
![]()
Sove, hvile, slappe av.Planer?