JEG VIL HA....!

Seawave

Elsker forumet
Spekeskinke :arghh::arghh::arghh::arghh:
(Nei, varmebehandlet er ikke det samme :arghh:)
Sist jeg var gravid var det godt nok å fryse den, men det er visst ikke tilstrekkelig lengre :arghh:

hva savner du?

Tja.. Jeg liker verken spekeskinke eller salami, så sånn sett har jeg det veldig fint :p Brie er nok det jeg kommer til å savne etterhvert.

Savner ingenting sånn kjempemye. Men er jo glad i salami og spekeskinke, så innimellom skulle jeg gjerne spist det :p

Sniker fra august. Men jaaaa. SPEKESKINKE!
Det er jo tortur å gå forbi den på butikken, den roper og frister noe veldig! :wtf:

Sniker fra august. Men jaaaa. SPEKESKINKE!
Det er jo tortur å gå forbi den på butikken, den roper og frister noe veldig! :wtf:
Må være eneste fordelen med å være for dårlig til å gå på butikken, slipper å gå forbi spekeskinke :hilarious:

Må være eneste fordelen med å være for dårlig til å gå på butikken, slipper å gå forbi spekeskinke :hilarious:
Huff, jeg er så glad for at jeg er over den kneika kjente jeg nå :D
Da jeg handla kvalm var det spekeskinka som frista. Og tar meg selv i å stoppe og se på den enda :rolleyes:

Brie ost.

Spekeskinke :shifty:... :D

Jeg vil ha snus! :facepalm: En stor og fet pose av det beste merke! :nailbiting: skal jo sies at jeg slutta 1.januar men har uansett sykt lyst når jeg vet jeg ikke skal ha.
Og spekeskinke! Det hadde jeg dilla på sist svangerskape (det var før noen fortalte meg at det var nei-mat, spist en pakke så og si hver dag de første månedene)
Og lakris! For om jeg først spiser en bit lakris sliter jeg veldig med å legge den fra meg, og sist fikk jeg høyt BT på slutten pga jeg spist for mye av det:wideyed:

Jeg vil ha biff*sikle*:smiley-angelic006

I’m sorry. Men jeg tror jeg kommer til å spise spekeskinke vanlig om jeg får lyst på det likevel altså..

Back
Topp