JEG VIL HA....!

I’m sorry. Men jeg tror jeg kommer til å spise spekeskinke vanlig om jeg får lyst på det likevel altså..
Det er jo 100% opp til deg :-) Går ikke ut over oss :wtf:
Jeg ser med egne øyne hva toxoplasmose fører til ca hvert 5-6 år, når jeg tar imot 50-100 døde lam fordi det har kommet toxoplasmose på låven og sauene er nye/unge og ikke immune. Så for meg er det ingenting som er verdt å spise mtp alvoret OM man er uheldig og blir smittet ;)

Du kan jo spise biff?
Har spist biff flere ganger allerede jeg, både okse og elg :wtf:
Bare ikke uten at den er igjennomstekt da, men jeg spiser den aldri rå uansett :yuck:

Jeg spiser den medium stekt:hilarious: og nå er jeg så kvalm og dårlig at jeg ikke får spist sånne middager.

Åhh, kjedelig!
Jeg er så «heldig» at jeg klarer å spise til tross for ekstrem kvalme. Derimot kommer alt i retur, så vekta raser alikevel :shifty:

Jeg får spist den, men da spiser jeg det aldri igjen i mitt liv. Er så mye mat jeg ikke greier å spise lenger etter å ha gått gravid 5 ganger med hyperemesis:sorry: Minner meg om kvalme, rett å slett:sour:

Jeg får spist den, men da spiser jeg det aldri igjen i mitt liv. Er så mye mat jeg ikke greier å spise lenger etter å ha gått gravid 5 ganger med hyperemesis:sorry: Minner meg om kvalme, rett å slett:sour:
Jeg kjenner på det samme, men samtidig må jeg få i meg det som frister :-/ Er redd det blir mye mat som er «ødelagt» etter dette svangerskapet.
Du er rå som går igjennom det så mange ganger. Jeg er «bare» på litt andre HG-svangerskap, og dette blir siste!
Hadde kanskje orka igjen hvis vi hadde god tid, trengte 4 år på meg før jeg klarte å begi meg utpå dette fra forige HG svangerskap. Men vi har ikke tid å vente 4 nye år, så det blir ikke flere etter denne. Får nøye oss med 3 barn

Jeg kjenner på det samme, men samtidig må jeg få i meg det som frister :-/ Er redd det blir mye mat som er «ødelagt» etter dette svangerskapet.
Du er rå som går igjennom det så mange ganger. Jeg er «bare» på litt andre HG-svangerskap, og dette blir siste!
Hadde kanskje orka igjen hvis vi hadde god tid, trengte 4 år på meg før jeg klarte å begi meg utpå dette fra forige HG svangerskap. Men vi har ikke tid å vente 4 nye år, så det blir ikke flere etter denne. Får nøye oss med 3 barn

Ja, det skjønner jeg veldig godt. Hadde spist det jeg ogsp, om ikke jeg var redd for å ALDRI ville spise det igjen, og den sjansen tar jeg ikke med biff:hilarious:

Det har gått greit så lenge ungene har vært i bhge og skole, men nå når jeg har en liten en hjemme, da er det verre:sorry: Forstår godt du har brukt en el år på å kunne gå gravid igjen. Dette var jo ikke planlagt for vår del. Jeg ville også ventet 2 år til, men slik ble det ikke.

Akkurat nå vil jeg ha en halv grillet kylling tallerken eller kyllingkebab i pita... Ikke spist det på årevis:hilarious: må nok vente for får ikke tak i det i kveld :wtf::wtf:

Vil ha bøtter med snop men må passe på Blodsukkeret :shifty:

Spekeskinke og brie ost. Det spiser jeg jo ofte til vanlig- så jeg kjenner jeg savner det i sosiale lag og til «kos» nå under graviditeten

Salami!! Lukter på samboers i kjøleskapet hver dag:hilarious:

Hvorfor får man lyst på alt man ikke kan spise??? Er mye det er lenge siden jeg har spist, men nå har jeg plutselig lyst på all forbudt mat :banghead:

Back
Topp