IKM uke 13 ♡

Milladilla- PP6- B1- EL 16.3- IKM 28/29.3

Ja, da blir det spennende med nok en prøveperiode dere! Håper vi ender opp med mange små desember mirakler:smiley-angelic001:happy: her inne er det jo så mange gode og snille damer, så jeg skal be nissen om å prioritere våre ønskelister denne julen:santa:D

Her er det kjøpt inn grapefruktjuice og pre-fert, som jeg skal prøve denne gangen. Og som alltid blir det vel storhandel av el-tester og g-tester, her skal det alltid være en for mye enn en for lite test i hus:hilarious::D
Herlig! Ta deg en prat med nissen!:smiley-bounce022
Satser på noen julemirakler til alle sammen!
Aah bare tanken gjør meg helt...:love017

Gleder meg til å se tester og høre hvordan det går videre!

Masse lykke til!:happy093.
 
Noen som har begynt å tempe eller ta tester? Legg ut bilder av deres tester :angelic: må ha noe å snakke om her inne mens vi venter
Økning fra igår! Pleier aldri være sånn så tidlig som på CD 11. Så spennende!:woot::nailbiting: håper på eggløsning på dag CD 13 denne gangen!
20200304_112252.jpg
 
Hele 4 bursdager her inne nå! Blir nesten bursdagsgruppe dette :laughing002 får håpe det gir oss litt ekstra lykke:smiley-angelic001

Så leit å høre du mistet:Heartred Håper spiren sitter nå fortest mulig!

Masse lykke til!:)

Må jo være godt tegn vel? Håper hvert fall jeg på:D
 
Økning fra igår! Pleier aldri være sånn så tidlig som på CD 11. Så spennende!:woot::nailbiting: håper på eggløsning på dag CD 13 denne gangen!
Vis vedlegget 320285
Venter på el tester i posten! Men tror ikke de kommer før på mandag! På mandag er jeg CD 12 og forventer el CD 14 så vi får se om jeg rekker å teste etter el :banghead: håper de kommer før :happy:
 
Leit å høre at du har hatt SA :( men ja, nå er vi klare for action igjen og ny spire! Jeg heier på oss! :smiley-angelic001
Nei, den skal ikke være skadelig for sædcellene. Det er anbefalt å bruke den om kvelden, eller hvert fall er stikkpillene det. Fordi det blir litt gris av de. Jeg synes stikkpillene ble "for mye av det gode", så derfor prøvde jeg kremen i stedet. Er mindre mengde av den, og føles ikke den renner ut sånn som stikkpilla gjør når den løser seg opp. Så kan godt hende kremen kan brukes om morgenen. Jeg har pleid å ta krem annenhver kveld, og så har vi sex den andre annenhver dagene. (Selv om det ikke stemmer for det siste året etter vi fikk dattera vår :hilarious:) men rundt eggløsning prøver jeg å time sexen, men for oss funker det best med annenhver dag.
Da skal jeg prøve den kremen :) har el om en ukes tid selv så om jeg begynner i dag så kanskje det kan ha noe effekt :) jeg er åpen for alt jeg altså :) prøver alt som prøves kan :hilarious: venter på el tester som jeg har kjøpt på eBay også :) håper de kommer snart :)
 
@Annemennemone hvor lenge før bør man begynne med kremen? Noen tanker om dette? Ble litt nysgjerrig jeg og. Men er kanskje for sent for meg om eggløsningen kommer til helgen?
Ble den veldig grisete btw?
 
@Annemennemone hvor lenge før bør man begynne med kremen? Noen tanker om dette? Ble litt nysgjerrig jeg og. Men er kanskje for sent for meg om eggløsningen kommer til helgen?
Ble den veldig grisete btw?
Jeg også lurte på om man skulle ta den etter el også ? Men slutte når man får positiv test? :facepalm::p
 
Lille_My_ - 26 - PP4 - EL 09.03 - IKM 24.03

Vi hadde egentlig tenkt til å ta en pause i prøvingen nå, mannen har tidligere vært fast bestemt på at han ikke vil ha desemberbaby. Men nå har han ombestemt seg :smiley-bounce012
Ungen kommer når den kommer, som han sier! Er så glad, og krysser virkelig fingrene for at dette blir PP’en det klaffer.

Hyggelig at det er flere fra uke 9-gruppen som blir med her også - fikk så mye fin støtte sist :Heartpink

Håper det blir førjulsbabyer på oss alle! :angel11

Så gøy at du blir med her også! Nå ble jeg glad :D
 
Myra90 - 29 - PP5 - B1 - EL 09.03 - IKM 23.03

Sitter i skrivende stund og nipper til dagens 2. glass med «forfriskende» grapefruktjuice. Blander med appelsinjuice, ellers tror jeg virkelig ikke jeg hadde fått det ned:hilarious: 2 for 40 på all sånn smak forskjellen juice på Coop Extra! CD 7 i dag, men allerede litt eggehviteaktig utflod, så kan være juicen;) Har tatt ett glass daglig siden TR, men nå blir det to glass daglig fremover.

Skulle jo også tempe denne PP, men så finner jeg ikke noe basaltermometer som virker etter flyttingen!! Måler med febertermometer, har bestilt nytt fra babyplan som jeg håper kommer innen kort tid.

Ellers har jeg ikke tenkt til å gjøre mer denne syklusen, annet enn å passe på at det blir lagt inn aksjer da selvsagt:)

Har babyklister, men skal spare det til jeg er helt sikker på at jeg har kontroll på syklusen :shy:

Spennende, masse lykke til! Takk for tips om tilbud på juice:D
 
Maggie86 - 33 - pp4 etter sa - B1- el 11/3 - ikm 26/3 :)

nå kjører vi på:hilarious: nå håper jeg at vi kan få en liten desember skatt akkurat som meg selv :hilarious: :p Fint å se så mange fra uke 9 ❤️ Lykke til alle sammen ❤️ Jeg heier på oss:)

Heia oss! :angel8
 
Okei! :happy093
SoonToBeMama gjør ting hun aldri har gjort før!:nailbiting:
Siden det forsatt ikke har blitt opprettet noe gruppe for uke 13, hvor vi kan støtte hverandre, heie på hverandre og skravle tenkte jeg å ta saken i egne hender. :gen014
Kun vært med i en IKM gruppe så ikke bli sint om jeg gjør noe feil! :bag:

Masse lykke til alle sammen!!:happy093.


Nick - alder - pp - b - EL- IKM


Mandag 23.03.20
SoonToBeMama - 28år (29 8/3) - PP11 - B1 - EL 08.03 - IKM 23.03
Myra90 - 29 - PP5 - B1 - EL 09.03 - IKM 23.03
1993babydrøm2020- 26(27 om 4 dager) - pp2 etter BO - b1 - EL 09.03.20- IKM 23.03.20​



Tirsdag 24.03.20
Lille_My_ - 26 - PP4 - EL 09.03 - IKM 24.03

Onsdag 25.03.20
Amilie <3 - 29 - PP2 - EL 11.03 - IMK 25.03
Rima - 28 (snart 29 den 29/3) - pp5 etter sa pp4 - b1 - usikker EL 11/3 og usikker IKM 25/3.

Torsdag 26.03.20
Maggie86 - 33 - pp4 etter sa - B1- el 11/3 - ikm 26/3
Annemennemone - 32 - PP1 etter MA - B1 - EL 12/3 - IKM 26/3

Fredag 27.03.20
Luna94 - 25 år (26 13/3) - PP4 etter MA - EL 13.03 - IKM 27.03
*Lykkeli* - 35 - PP5 - B2 - EL 13.03 IKM 27.03

Lørdag 28.03.20
Milladilla- PP6- B1- EL 16.3- IKM 28/29.3

Søndag 29.03.20
Mimo- 32 - pp1 - b1 - EL 14.03 - IKM 29.03

Usikker IKM
B82 - 37 - PP3 - B4 - EL ca 15/16.03 - IKM usikker


Gravid
TR

Tusen takk for at du ordnet gruppe! Har søkt i mange dager, men trodde ikke det var laget enda, for fikk den ikke opp på vanlig søk:wideyed: Så hyggelig at så mange fra uke 9 er her:Heartred

Sol.i.hjertet - 26år (27år 29/3:D) - pp7 - b1 - EL 10/3 - IKM 24/3
 
Tusen takk for at du ordnet gruppe! Har søkt i mange dager, men trodde ikke det var laget enda, for fikk den ikke opp på vanlig søk:wideyed: Så hyggelig at så mange fra uke 9 er her:Heartred

Sol.i.hjertet - 26år (27år 29/3:D) - pp7 - b1 - EL 10/3 - IKM 24/3
Haha, ble så giret da jeg fant ut at det var opprettet gruppe, så måtte bare lese gjennom alt først:hilarious:
Whaaaat!?:wideyed: Enda en bursdag? Dette begynner og bli rart! Sånn en tredjedel har bursdag her! 5stk :laughing5

Ja, når det ikke kom noe gruppe så tenk jeg at... shitt au, da får jeg bare lage en da, og det var jo faktisk veldig gøy! :D god gjeng her, men vi manglet deg:hug007

Haha sånn gjør jeg og!:book1
Hvordan ligger du an i syklusen?
 
Back
Topp