IKM uke 13 ♡

Ååååå! Har ikke fått el tester i posten ennå :facepalm: får jo ikke testa! Blææææ:wtf:
 
Ja, da jeg så at det var du som var TS, så fikk jeg jo enda mer lyst :D

Ja, prøver på første barn her også!

Fint om du kan gjøre det :Heartpink Kommer til å bli mye EL spam her fremover :p
Ah!!:oops::Heartpink

Da er det ordnet!:D

Spam liker vi!! Bare å dele!:D
 
CD10. Kraftige rykninger i testemuskelen:excited001
 
Uff så kjedelig :( håper formen ikke er sånn hele tiden ❤️

takk gode du:Heartred ble til at jeg skippet tablett i går.. :pale men har tatt den i dag, så håper jeg det ikke slår meg ut igjen.
Ser du har kjøpt pre-fert:hello2 det er et godt valg! Vi brukte denne da spiren satt i 2018, hadde også skylling av egglederne da, men tenker kombinasjonen gav resultatet som sover i vogna nå.
Krysser fingra for at det hjelper for deg:thumleft
 
Hehe, ja, det er litt vilt! Så tilfeldig:laughing002
Var nesten på vei til å gjøre det selv siden jeg ikke fant den, så ble veldig glad da den dukka opp:love017

I dag er jeg på CD8! Skal sjekke eggledere denne uken :nailbiting: så er veldig spent. Holder dere oppdatert! Håper bare det ikke blir kjempevondt.... men blir godt å få et svar:happy: hva med deg?:love2

Om du ikke har fått beskjed om det, -så ta smertestillende før undersøkelsen av egglederne.

Jeg fikk beskjed om å ta maksdose av Paracet og Ibux, og det var nok lurt. Ca en time før.
Selve undersøkelsen var for min del ikke værre enn en litt kraftig menssmerte, og det gav seg når jeg fikk kommet opp og gått. Var øm i magen i noen dager etterpå.
Det øker sannsynligheten for graviditet betraktelig (iflg min gynekolog), ble gravid samme PP i 2018:chicken:
 
Ja jeg må prøve å få tatt i kveld :hilarious: må bare klare å holde meg lenge nok :yuck:
Jeg trenger ikke å holde meg i det hele tatt når det kommer til eggløsnings tester, den mest positive testen jeg har fått var på 3 dråper tiss jeg klarte å presse frem etter jeg hadde tisset laughing6
Så tror ikke det har så mye å si:D
 
POSITIV EL TEST!!(CD12):dance011
Jeg er helt ekstase!!
Kroppen føles sååå annerledes denne pp!
Aldri hatt så mye el-slim (i hele 4dager nå:excited001)
Jeg føler kroppen liksom kanskje er tilbake etter 7år med spiral. Tok den ut for 1,5 år siden så aner ikke om dette stemmer, men har bare en helt sykt god følelse jeg ikke har hatt på 11mnd i denne prøvingen!! Må bare leve litt på håpet og denne godfølelsen nå!!:oops:

20200305_093927.jpg
 
POSITIV EL TEST!!(CD12):dance011
Jeg er helt ekstase!!
Kroppen føles sååå annerledes denne pp!
Aldri hatt så mye el-slim (i hele 4dager nå:excited001)
Jeg føler kroppen liksom kanskje er tilbake etter 7år med spiral. Tok den ut for 1,5 år siden så aner ikke om dette stemmer, men har bare en helt sykt god følelse jeg ikke har hatt på 11mnd i denne prøvingen!! Må bare leve litt på håpet og denne godfølelsen nå!!:oops:

Vis vedlegget 320360

Knallfin EL-test:woot: nå er det bare å kjøre på:D:D
 
takk gode du:Heartred ble til at jeg skippet tablett i går.. :pale men har tatt den i dag, så håper jeg det ikke slår meg ut igjen.
Ser du har kjøpt pre-fert:hello2 det er et godt valg! Vi brukte denne da spiren satt i 2018, hadde også skylling av egglederne da, men tenker kombinasjonen gav resultatet som sover i vogna nå.
Krysser fingra for at det hjelper for deg:thumleft

Jeg skal også prøve pre-fert for første gang denne pp’en og ser at det er ganske mye i en sprøyte. Brukte du en hel sprøyte til hver «økt»?:smiley-ashamed004:)
 
Appen min mener eggløsning blir imorgen og håper og tror det jeg også og da havner jeg faktisk akkurat i uke 12, men har utrolig lyst og være her både fordi jeg lagde gruppen, men mest fordi jeg digger den gode gjengen som er her!!:love017

Er det greit for dere om jeg blir her selvom kanskje ikm kommer en eller to dager før?:oops:
 
POSITIV EL TEST!!(CD12):dance011
Jeg er helt ekstase!!
Kroppen føles sååå annerledes denne pp!
Aldri hatt så mye el-slim (i hele 4dager nå:excited001)
Jeg føler kroppen liksom kanskje er tilbake etter 7år med spiral. Tok den ut for 1,5 år siden så aner ikke om dette stemmer, men har bare en helt sykt god følelse jeg ikke har hatt på 11mnd i denne prøvingen!! Må bare leve litt på håpet og denne godfølelsen nå!!:oops:

Vis vedlegget 320360
Det er så sinnsykt deilig å få bekreftet at kroppen fungerer. Skjønner gleden din! Hold på det positive humøret, er sikker på at det har en innvirkning på kroppen. Sist jeg ble gravid hadde jeg eggløsning på bursdagen min og jeg følte liksom at det var så ment to be at jeg var virkelig avslappet den gangen.

Nå har dere en jobb å gjøre :D :D
 
Appen min mener eggløsning blir imorgen og håper og tror det jeg også og da havner jeg faktisk akkurat i uke 12, men har utrolig lyst og være her både fordi jeg lagde gruppen, men mest fordi jeg digger den gode gjengen som er her!!:love017

Er det greit for dere om jeg blir her selvom kanskje ikm kommer en eller to dager før?:oops:
Ingen tvil om det :joyful:
 
takk gode du:Heartred ble til at jeg skippet tablett i går.. :pale men har tatt den i dag, så håper jeg det ikke slår meg ut igjen.
Ser du har kjøpt pre-fert:hello2 det er et godt valg! Vi brukte denne da spiren satt i 2018, hadde også skylling av egglederne da, men tenker kombinasjonen gav resultatet som sover i vogna nå.
Krysser fingra for at det hjelper for deg:thumleft
Tusen takk for at du deler ❤️ Håper den kommer i posten mandag tirsdag ish for el er forventet rundt da :)
Masse god bedring å håper formen ikke blir like ille i dag ❤️ Vært hos legen i dag for betennelsen i armen og skulle til å spørre om gyn henvendelse også men var en corona smitta på legekontoret så han legen ble litt stressa :mad: tenk og møte opp på legekontoret når du har vært i Italia å er tett i brystet og hoster rundt :mad: fikk en sprit dusj av hun kontordama! Men likevel!
 
Jeg skal også prøve pre-fert for første gang denne pp’en og ser at det er ganske mye i en sprøyte. Brukte du en hel sprøyte til hver «økt»?:smiley-ashamed004:)

nei, det holdt med halve :)

har også brukt menskopp-metoden, de øktene vi ikke har hatt tid til å være intime (sånn er livet med kids i hus :hilarious: ) - en halv dose prefert i engangsmenskopp- og mannejuice. Hehe.
Setter det inn, og lar det være der i 6 timer ish. Da blir det kort vei og optimal levetid for svømmerne i preferten. :smiley-angelic003
 
POSITIV EL TEST!!(CD12):dance011
Jeg er helt ekstase!!
Kroppen føles sååå annerledes denne pp!
Aldri hatt så mye el-slim (i hele 4dager nå:excited001)
Jeg føler kroppen liksom kanskje er tilbake etter 7år med spiral. Tok den ut for 1,5 år siden så aner ikke om dette stemmer, men har bare en helt sykt god følelse jeg ikke har hatt på 11mnd i denne prøvingen!! Må bare leve litt på håpet og denne godfølelsen nå!!:oops:

Vis vedlegget 320360

Ååhh, så spennende!!:smiley-bounce012 Krysser alt av fingre og tær for deg!:love7:)
 
Back
Topp