Det kryper nærmere likevelTakkDet går nok bra! Lenge siden jeg pratet med kollegaen min
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kryper nærmere likevelTakkDet går nok bra! Lenge siden jeg pratet med kollegaen min
![]()
God sjef du har da.Sjefen ville betale masse penger for blant annet få meg sertifisert.
Selvfølgelig, det er jeg ikke nervøs for.Dette klarer du fint
Jaaa så glad. Trodde hu skulle være tannløs for resten av livet.Grattis med første tann!![]()
Ohh. Gratulerer med tenåring da.Selvfølgelig, det er jeg ikke nervøs for.
Skal sånn rent tilfeldig ha lesedag på torsdag.
Torsdag får jeg tenåring i hus, og kommer til å ha noe god mat klar til han når han kommer hjem fra skolen for å gjøre litt ekstra stas på han
Så gøy!Selvfølgelig, det er jeg ikke nervøs for.
Skal sånn rent tilfeldig ha lesedag på torsdag.
Torsdag får jeg tenåring i hus, og kommer til å ha noe god mat klar til han når han kommer hjem fra skolen for å gjøre litt ekstra stas på han
Føler litt på det, svigerfar har leilighet i Liguria (Nord Italia) og skulle egentlig ned dit nå, men blir hjemme.God sjef du har da.
Hun er jo lita enda!Jaaa så glad. Trodde hu skulle være tannløs for resten av livet.
Han er helt fantastisk på mange måter, har egentlig ikke hørt om noe lignende noen gang tidligereGod sjef du har da.
Det er veldig forskjellig når de kommer.Jaaa så glad. Trodde hu skulle være tannløs for resten av livet.
Veldig gøy å få en ekte tenåring.Så gøy!
Jeg vet, men alle andre kommer med bilder av unger med tenner på denne alderen liksomHun er jo lita enda!
Min eldste fikk sin første tann St. Hans. Han er født i august. Han var altså 10 mnd gammel.
(nå er han 11,5 og har maaaaaaange tenner igjen å miste før reguleringstannlegen er klar for neste fase. Var der for et år siden og fikk beskjed om at han skulle miste 11 tenner til eller noe sånn, kom igjen høsten 2020. Ja, vel, hittill har han mistet 1. Jeg tror ikke det ramler ut ti til de neste mnd..)
Ja jeg vet.Det er veldig forskjellig når de kommer.
Jeg fikk min første når jeg var 6 uker, datteren til ei venninne av meg hadde en når hun ble født.
På den andre enden av skalaen finner man mannen min som var rett over året, og datteren vår som var 11 måneder
Jaja blir spennende uansett!Veldig gøy å få en ekte tenåring.
Han er egentlig veldig grei (ja, jeg vet, det er foreløpig)
Verre med frøkna som er 8, snart 14..
Jeg har også ei som jeg har omtalt som 8, snart 14. Hun er 9 nå. Fortsatt snart 14Veldig gøy å få en ekte tenåring.
Han er egentlig veldig grei (ja, jeg vet, det er foreløpig)
Verre med frøkna som er 8, snart 14..
(en pågående blomsterselger som "svindlet" til seg 200 kr hver av to eldre damer Fy da!Interessant første kveldsvakt på de boligene jeg var på ikveld, med å tilkalle politiet pga en "inntrenger"(en pågående blomsterselger som "svindlet" til seg 200 kr hver av to eldre damer
buste inn i alle leiligheter som ikke var låst og sa at de skulle kjøpe av ham. Fysj, hvem har samvittighet til å lure eldre folk slik?)
Det var veldig ubehagelig da, ingen hadde sett ham gå ut så vi måtte gjennomgå bygningen to og to, og deretter låse av)
Det er vanskelig å være ung og suge allt sånn til segSamme herbarna er redde...
Hater slike menneskerInteressant første kveldsvakt på de boligene jeg var på ikveld, med å tilkalle politiet pga en "inntrenger"(en pågående blomsterselger som "svindlet" til seg 200 kr hver av to eldre damer
buste inn i alle leiligheter som ikke var låst og sa at de skulle kjøpe av ham. Fysj, hvem har samvittighet til å lure eldre folk slik?)
Det var veldig ubehagelig da, ingen hadde sett ham gå ut så vi måtte gjennomgå bygningen to og to, og deretter låse av)