Skravletråd for mars. Snart vår?

Vi har ikke fått noe beskjed ang sykdom fra skolen eller barnehagen. Eller arbeidsgivere.

Har ikke tenkt å bekymre meg mer enn nødvendig, men vurderer fra dag til dag hva som er nødvendig
Vi er ganske bekymret på jobb:( tusenvis av mennesker fra hele verden passerer oss hver dag..

Er det mulig?! Ble ringt fra bhg om at minsten har løs mage :arghh: han var borte fra bhg tirsdag, onsdag og torsdag forrige uke (sluttet å kaste opp tirsdag ettermiddag, men ingen løs mage).. Så ble jeg syk torsdag og er fungerende igjen idag.
Uff, så mye sykdom hos dere:( god bedring!

Flere enn oss som har full snøstorm :P
Kalenderen påstår det er vår :wtf

Nevøen min ble sendt hjem fra skolen med vanlig forkjølelse og feber idag, grunnet angst for corona. Og foreldrene er i USA. Så min syke mor må ta seg av han, fordi de som skulle gjøre det så klart ikke kan ta seg fridager for andres syke unger.....
God bedring til nevø:)

Barna engster seg for smitte da det blir prata mye! alle apoteker/butikker er tomme for små antibac? prøver å forklare at det er som vanlig influensa og det er ikke mange barn bekreftet syke. Varmt vann med såpe skal være mest effektiv
Samme her:( barna er redde...

Noen som husker jeg var så glad i mai, endelig siste eksamen?
Når skulle jeg ikke ha noen eksamener på mange, mange, mange år....

Gjett hvem som har eksamen på mandag :P

Back
Topp