Er så koseligJeg har sikkert nok frø.... Litt såjord og noen små potter og sikkert noen stiklinger finner dog trolig veien til meg i løpet av mars..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så koseligJeg har sikkert nok frø.... Litt såjord og noen små potter og sikkert noen stiklinger finner dog trolig veien til meg i løpet av mars..
Det er jo overkommelig om man ønsker en skiturHmja spørs hvilket fjell, hvor det er snø og sånn, men mellom en god time og to timer.
Vi er ganske bekymret på jobbVi har ikke fått noe beskjed ang sykdom fra skolen eller barnehagen. Eller arbeidsgivere.
Har ikke tenkt å bekymre meg mer enn nødvendig, men vurderer fra dag til dag hva som er nødvendig
Tiden flyrMars!! Nedtelling mot september og nye eventyr. I dag har vi vært på TUL og det var veldig veldig fint, alt står bra til med den lille reka der inne![]()
Det er jo overkommelig om man ønsker en skitur![]()
SkummeltGod morge
Snø har blitt til is , kjipt altså
Uff, så mye sykdom hos dereEr det mulig?! Ble ringt fra bhg om at minsten har løs magehan var borte fra bhg tirsdag, onsdag og torsdag forrige uke (sluttet å kaste opp tirsdag ettermiddag, men ingen løs mage).. Så ble jeg syk torsdag og er fungerende igjen idag.
Uff daDet nærmer seg.
En kollega av mannen har ei kone som kjenner en av de her i Norge som er smittet....![]()

God bedring til nevøNevøen min ble sendt hjem fra skolen med vanlig forkjølelse og feber idag, grunnet angst for corona. Og foreldrene er i USA. Så min syke mor må ta seg av han, fordi de som skulle gjøre det så klart ikke kan ta seg fridager for andres syke unger.....
God kveldGod morgen
Det regner , ikke lenge densnøen ble værende nei.
Hun kona til kollegaen til mannen har heldigvis ikke vært i kontakt med den smittede på en stund, så vi er tryggeUff dakryper stadig nærmere..
Samme herBarna engster seg for smitte da det blir prata mye! alle apoteker/butikker er tomme for små antibac? prøver å forklare at det er som vanlig influensa og det er ikke mange barn bekreftet syke. Varmt vann med såpe skal være mest effektiv
Grattis med første tann!Første tannen har bryti igjennom![]()
Alt vel herHei alle sammen.
Har nesten ikke tid til å være her inne lenger.
Hvordan går det med dere?
Hehe, skulle gjerne ha mer tid selvDet er det, det er TID det står på....
Pissregn her ved kystenFlere enn oss som har full snøstorm
Kalenderen påstår det er vår![]()
Sånn passe, sliter fremdeles med denne ryggen...Alt vel her
Hvordan er formen din??
Vil heller ha detPissregn her ved kysten![]()