Venter fortsatt..

Håperpåtre

Flørter med forumet
Er det bare meg igjen her på februargruppa som ikke har født enda? Er så lei av å gå og vente... :dead: Er 3 dager etter termin nå.
 
Venter jeg også. Hadde ventet at babyen skulle kommet til nå. Men nei :p
 
Er det bare meg igjen her på februargruppa som ikke har født enda? Er så lei av å gå og vente... :dead: Er 3 dager etter termin nå.

Venter her også.. 4 dager siden termin og han lille i magen ser ut til å stortrives der inne. Sukk.

Hadde et par skikkelig vonde kynnere (rier?) sent i går kveld og våknet opp med brunlig/rosa utflod i dag, håper det er et godt tegn. Er førstegangsfødende og vet liksom ingenting.
 
Venter her også.. 4 dager siden termin og han lille i magen ser ut til å stortrives der inne. Sukk.

Hadde et par skikkelig vonde kynnere (rier?) sent i går kveld og våknet opp med brunlig/rosa utflod i dag, håper det er et godt tegn. Er førstegangsfødende og vet liksom ingenting.

Sånn startet iallefall min forrige fødsel, så det kan nok være et godt tegn (krysser fingrene)! Jeg fikk tegningsblødning/blodblandet utflod natt til søndag og kl 21 på søndag kveld var mini ute :)
Er veldig rart å gå på overtid og bare vente og vente og ikke ane når det skjer noe... Jeg hadde styrtfødsel første gang og regner med det går fort i svingene denne gangen også, og når man har en 3åring som skal taes hensyn til også er det ganske stress synes jeg..
 
Er det bare meg igjen her på februargruppa som ikke har født enda? Er så lei av å gå og vente... :dead: Er 3 dager etter termin nå.
Jeg har født, men føler med deg! Fødte ni dager på overtid, føltes like lenge som de ni månedene. Krysser fingra for deg :)
 
Takk :)
Litt løs mage i dag så håper det er et godt tegn! Krysser fingrene for at det straks blir vår tur nå! Kan uansett ikke være så mange dagene igjen :)
 
Back
Topp