Venter fortsatt..

En tråd i 'Februar 2020' startet av Desemberskatt16, 3 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Desemberskatt16 Andre møte med forumet

Er det bare meg igjen her på februargruppa som ikke har født enda? Er så lei av å gå og vente... :dead: Er 3 dager etter termin nå.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  2. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Januar 2017 Februarlykke 2015 Februarbarna 2020

Venter jeg også. Hadde ventet at babyen skulle kommet til nå. Men nei :p

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Lilipoop Andre møte med forumet

Venter her også.. 4 dager siden termin og han lille i magen ser ut til å stortrives der inne. Sukk.

Hadde et par skikkelig vonde kynnere (rier?) sent i går kveld og våknet opp med brunlig/rosa utflod i dag, håper det er et godt tegn. Er førstegangsfødende og vet liksom ingenting.

4. Desemberskatt16 Andre møte med forumet

Sånn startet iallefall min forrige fødsel, så det kan nok være et godt tegn (krysser fingrene)! Jeg fikk tegningsblødning/blodblandet utflod natt til søndag og kl 21 på søndag kveld var mini ute :)
    Er veldig rart å gå på overtid og bare vente og vente og ikke ane når det skjer noe... Jeg hadde styrtfødsel første gang og regner med det går fort i svingene denne gangen også, og når man har en 3åring som skal taes hensyn til også er det ganske stress synes jeg..

5. Hurraaa Forelsket i forumet

Jeg har født, men føler med deg! Fødte ni dager på overtid, føltes like lenge som de ni månedene. Krysser fingra for deg :)

6. Desemberskatt16 Andre møte med forumet

Takk :)
    Litt løs mage i dag så håper det er et godt tegn! Krysser fingrene for at det straks blir vår tur nå! Kan uansett ikke være så mange dagene igjen :)

• Optimistisk Optimistisk x 1

Del denne siden