Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står på siden jeg har funnet at det kan benyttes privat helseforsikring, men kan man bare bestille seg det?Hvis du finner en med driftsavtale som ikke har druknet i pasienter koster det bare ordinær egenandelEller hvis du har avtale gjennom bedrift, da har noen typ 5-20 samtaler gratie, det har bedriftshelsetjenesten din isåfall oversikt over
![]()
Det står på siden jeg har funnet at det kan benyttes privat helseforsikring, men kan man bare bestille seg det?
Blir sikkert lengre å vente skal jeg gå offentlig. Skal høre på jobb ang. bedriftsavtaleUsikker faktisk. Men vil tippe det uansett er karantenetid om du kjøper det, så mulig det blir lenge å vente?
Takk for svarJeg fikk 6 timer via bedriftshelsetjenesten
Ang helseforsikring, så tror jeg det er 3-6mnd karantene før du kan benytte deg av det dessverre
Håper det løser seg, det er viktig å ta den psykiske helsa på alvor![]()
Jeg fikk time hos helsestasjonens psykolog, litt ventetid der, men kortere enn de offentlige..Takk for svarMå nok høre litt på jobb ang bedriftshelsetjenesten. Kan fort bli mange mnd å vente uansett da, hvis jeg må gå offentlig. Kjipt, men de private er jo så dyre.
Er det noen mulighet for å få dekket dette? Eller noe av beløpet.