Har endelig fått endret sykemelding fra 100% til 90%, så på torsdag skal jeg få lov å jobbe i et par timer. Skikkelig fornøyd med det, selv om jeg nesten måtte krangle med legen om det
Men til poenget,..
I dag er jeg 21+4 og som sikkert mange andre veldig skeptisk og redd for at noe kan skje med lille i magen. Ser på nyhetene at corona viruset har fått fart på seg på Tenerife. Så har det seg sånn at en kollega nettopp har vært på Tenerife og har nok akkurat kommet seg hjem (fikk snap på søndag om at hun var værfast på Tenerife). Nå begynner jeg å bli bekymret om hun kanskje er på jobb på torsdag og kan potensielt være smittebærer og smitte meg sånn at den skader den lille. Vi sitter alle i et åpent kontorlandskap på ca 20 stk, og det trekker ganske godt på kontoret vårt.
Overtenker jeg når jeg da også gruer meg til å gå på jobb i tilfelle hun har kommet seg hjem og er ferdig med ferien sin?
Men til poenget,..I dag er jeg 21+4 og som sikkert mange andre veldig skeptisk og redd for at noe kan skje med lille i magen. Ser på nyhetene at corona viruset har fått fart på seg på Tenerife. Så har det seg sånn at en kollega nettopp har vært på Tenerife og har nok akkurat kommet seg hjem (fikk snap på søndag om at hun var værfast på Tenerife). Nå begynner jeg å bli bekymret om hun kanskje er på jobb på torsdag og kan potensielt være smittebærer og smitte meg sånn at den skader den lille. Vi sitter alle i et åpent kontorlandskap på ca 20 stk, og det trekker ganske godt på kontoret vårt.
Overtenker jeg når jeg da også gruer meg til å gå på jobb i tilfelle hun har kommet seg hjem og er ferdig med ferien sin?