Merker dere graviditeten?

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Jeg synes symptomer er så morsomt og ofte lurer jeg på om jeg er gravid, helt til det stikker(ligamentsmerter)
Det jeg merker mest, er usannsynlig trøtt :wacky: og stikninger. Mannen sier puppene har vokst litt da :woot:
Dette er min 4. graviditet og alle har gått ganske bra i begynnelsen. Så håper at det gjør det denne gangen også
 
Merker ikke så mye egentlig, men forventer ikke det heller, er jo bare i uke 4+1:) Ømme bryster, oppblåst og har en «rar» følelse i livmoren. Har ikke noe imot om det kommer flere symptomer:)
 
Merker ikke så mye egentlig, men forventer ikke det heller, er jo bare i uke 4+1:) Ømme bryster, oppblåst og har en «rar» følelse i livmoren. Har ikke noe imot om det kommer flere symptomer:)

Tar alle tegn i mot jeg :) men kjedlig å være så trøtt
 
Ingen symptomer enda:nailbiting:
Hadde oppkast og kvalme de andre svangerskapene, så venter jo egentlig på det:wacky:Det og halsbrann...:hungover:

Gruer meg!
 
Jeg synes symptomer er så morsomt og ofte lurer jeg på om jeg er gravid, helt til det stikker(ligamentsmerter)
Det jeg merker mest, er usannsynlig trøtt :wacky: og stikninger. Mannen sier puppene har vokst litt da :woot:
Dette er min 4. graviditet og alle har gått ganske bra i begynnelsen. Så håper at det gjør det denne gangen også

Sniker fra oktober her, har termin 29.okt på går mest sannsynlig over til november. Men hvordan føles stikningene dine ut? Sitter på jobb nå og fikk plutselig en sammentrekning i nedre del av magen og små smerter de 5 sekundene dette skjedde.
 
Merker lite her, men puppene er vonde og jeg sovner ekstremt fort på kveldene. Er jo bare 3+4 så er vel litt tidlig å forvente så mange symptomer, men må innrømme det er litt gøy hver gang jeg kjenner noe som er litt utenom normalen!
 
Merker ingenting foreløpig. Hadde litt «menssmerter» for en ukes tid siden, så trodde jo egentlig ikke det gikk denne mnd heller
 
Det føles som om noen blåser opp ballonger inne i brystene, og det sprenger på :wtf: Ellers har jeg hatt noe menssmerter, men de går fort over, varer bare noen sekunder. Og en del hvit kremete ut.fl. :bored:
 
Sniker fra oktober her, har termin 29.okt på går mest sannsynlig over til november. Men hvordan føles stikningene dine ut? Sitter på jobb nå og fikk plutselig en sammentrekning i nedre del av magen og små smerter de 5 sekundene dette skjedde.
Synes det hogger med lynende smerte i lysken
 
Litt menssmerter i dag, det er nytt. Synes det er litt skummelt men håper og tror det bare er et godt tegn!
 
Jeg eeeer så trøtt! Har ikke ork til noen ting, ligger bare på sofaen. Noen andre?
 
Er trøtt på morran, ettermiddagen og kvelden uansett siden lillegutt vekker oss flere ganger hver natt, så merker ikke noe mer til trøtthet enn "normalt". Kanskje litt uggen innimellom og litt sykdomsfølelse. Har også kjent litt tyngdefølelse i livmor.
 
Har litt vondt i korsryggen og småkvalm, egentlig symptomer jeg får noen dager før mens. Litt stikninger i livmorområdet fra tid til annen. Men alle symptomene er så subtile at jeg tror jeg ikke hadde tenkt over det om jeg ikke visste jeg var gravid :happy: Er 4+4 i dag. Håper det holder seg sånn litt til. Skal bla i utdrikningslag til helgen, veldig spent på hvordan jeg skal skjule at jeg ikke drikker :woot: Noen tips??:angelic:
 
Jeg er 4+4 i dag, tror jeg.
Merker ikke så mye bortsett fra at jeg våkner mye på natta, går på do hele tiden, litt sånn boblende følelse i livmoren, ømme bryster. Har ikke sovet en hel natt på ca en uke. Våkner gjerne mellom kl 03 og 04, sliter med å få sove igjen og står opp rundt kl 09. Tidligere kunne jeg sove 14t og var nærmest umulig å vekke.
 
Har litt vondt i korsryggen og småkvalm, egentlig symptomer jeg får noen dager før mens. Litt stikninger i livmorområdet fra tid til annen. Men alle symptomene er så subtile at jeg tror jeg ikke hadde tenkt over det om jeg ikke visste jeg var gravid :happy: Er 4+4 i dag. Håper det holder seg sånn litt til. Skal bla i utdrikningslag til helgen, veldig spent på hvordan jeg skal skjule at jeg ikke drikker :woot: Noen tips??:angelic:

Jeg pleier bare å si at jeg ikke har vært i form og at jeg ikke vil drikke pga det. merker at jeg blir fortere sjuk når jeg har drikki
 
Har litt vondt i korsryggen og småkvalm, egentlig symptomer jeg får noen dager før mens. Litt stikninger i livmorområdet fra tid til annen. Men alle symptomene er så subtile at jeg tror jeg ikke hadde tenkt over det om jeg ikke visste jeg var gravid :happy: Er 4+4 i dag. Håper det holder seg sånn litt til. Skal bla i utdrikningslag til helgen, veldig spent på hvordan jeg skal skjule at jeg ikke drikker :woot: Noen tips??:angelic:

Det skal jo egentlig respekteres at du ikke vil drikke. Men noen kan bli litt tergete og begynne å spørre om graviditet ganske fort da (føler det alltid er første spørsmålet..). Så om du vil "late" som om du drikker og dere er ute på byen får man lett hjelp av bartender med å tømme munkholm i ølglass. Alle uteplasser er pålagt å ha alkoholfri vin og øl, så om du ikke liker øl kan du få glass alkoholfri vin. Vi måtte lure svigermor på hvitvin og reker i helgen, da tømte jeg over villa (ristet ut meste kullsyren) og sa jeg måtte drikke opp dem "gamle vinen" før den ble dårlig ;) Så fikk jeg den i fred.
 
Er veldig trøtt kan sove middag to timer hver kveld. Ellers er det treg mage og luft som er det mest merkbare. Husker at det var sånn med førstemann og. Spiste svisker til jeg kastet opp. :)
 
Back
Topp