Merker dere graviditeten?

Hvordan er det med dere og mens-murre-lignende følelser? Føler det jobbes nesten konstant i det området, og det er så likt mens-smerter, men det er ikke smerter, mer en dunkel følelse med strekking kanskje? Men det som gjør litt vondt er luftsmertene som flytter seg overalt :confused: Er nesten en kamp å få de ut :laughing002
 
Jeg er så syyykt kvalm. Lurer om det ligger litt i hodet. Kan ikke husk at jeg var kvalm så tidelig sist
 
Hvordan er det med dere og mens-murre-lignende følelser? Føler det jobbes nesten konstant i det området, og det er så likt mens-smerter, men det er ikke smerter, mer en dunkel følelse med strekking kanskje? Men det som gjør litt vondt er luftsmertene som flytter seg overalt :confused: Er nesten en kamp å få de ut :laughing002

Litt menssmerter her og der, men kan fort gå en dag uten noe som helst. Nesten litt betryggende å kjenne at det strekker seg litt iblant :)
 
Også menssmerter i tillegg til kvalme hvis jeg ikke spiser ofte nok. Og får en skikkelig smell hvis jeg ikke hviler nok på ettermiddag og kveld pluss legger meg tidlig.
 
Er 4+4 idag, og har akkurat funnet ut om graviditeten :happy: ammer, og syns det er vanskelig å kjenne noe i brystene - men sist graviditet ble de ømme før positiv test.. Ellers har jeg litt stikkinger og kanskje litt lett hodepine (som jeg også hadde sist). Muligens kjenner jeg meg trøttere, men det er jeg jo uansett med en 7 mnd gammel baby :wideyed:
 
Jeg er fryktelig kvalm og trøtt, det kom på lørdag, regner med det er slik det skal være de neste 6-8ukene :Heartred
 
Er 5+2 i dag og puppene er brått blitt helt sykt ømme. Først og fremst vondt i brystvortene, mannen har fått puppeforbud enn så lenge:stop: Ellers bare litt uggen og vondt i ryggen av og til. Krysser fingrene for at det fortsetter sånn!
 
For meg så ble symptomene mye mindre nå. Er ikke kvalm lengre og nesten ingen murring. Normal?
 
Jeg har så og si ingen symptomer ennå, bortsett fra IKM 10. Men har fått litt kviser og nupper på ryggen
 
Kvalm, halsbrann og litt forstoppa.. flott kombo. I tillegg til å være sliten og trøtt hele tiden
 
Back
Topp