♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Hei, og gratulerer så mye med graviditet og bankende hjerte i dag! :Heartred

Kan jeg spørre deg om en ting? Jeg kom over et gammelt innlegg fra deg her på forumet der du skrev at du hadde brukt Bemfola og hatt dårlig befruktning med det, og at du skulle over på Menopur. Jeg ser jo at dere kom i mål, men kan du si noe om forskjellen på Bemfola og Menopur? Ble befruktningen bedre med Menopur? Vi hadde også ingen/dårlig befruktning med Bemfola, og skal over på Menopur ved neste forsøk så jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det blir :)
 
Ååååååh, så herlig.

Lille frøet skal vokse og bli babyen deres
 
8+2

Klarer nesten ikke å tro det! I dag har vi vært på ultralyd og endelig fått se et perfekt lite knøtt med bankende hjerte ❤️ Følelsen er ubeskrivelig! Fikk desverre ikke noe bilde, men vi fikk se lille skatten vår og det er jo det viktigste ❤️ Lilleknøtt målte 14 mm og hadde en hjerterytme på 170. Ny ultralyd blir om 4 uker ❤️

Hurra hurra hurra ❤️❤️
 
Åhhhhh så fantastisk, gratulerer så mye :Heartred:Heartred:Heartred
 
Hurra!!
 
Hei, og gratulerer så mye med graviditet og bankende hjerte i dag! :Heartred

Kan jeg spørre deg om en ting? Jeg kom over et gammelt innlegg fra deg her på forumet der du skrev at du hadde brukt Bemfola og hatt dårlig befruktning med det, og at du skulle over på Menopur. Jeg ser jo at dere kom i mål, men kan du si noe om forskjellen på Bemfola og Menopur? Ble befruktningen bedre med Menopur? Vi hadde også ingen/dårlig befruktning med Bemfola, og skal over på Menopur ved neste forsøk så jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det blir :)
Tusen takk ❤️

Med bemfola hadde jeg vel 19 sprøytedager og mange oppjustering av dose. Fikk til slutt ut 10 egg. 5 var umodne og av de 5 andre var det kun 1 som ble befruktet, men det sluttet å dele seg før innsett så det ble ingenting.

Med menopur var det også vanskelig stimulering, men gikk hvertfall bedre. 17 sprøyte dager. Fikk ut 15 egg - 9 ble befruktet - kun 1 av disse overlevde til innsett, men det resulterte i den flotte jenta vår ❤️

Har best erfaring med Pergoveris. Der hadde jeg mange færre sprøytedager. Første gangen ble det 12 egg ut - 3 blastoer som alle førte til graviditet (men mistet). Andre gangen var det 25 egg ut - 11 blastoer.

Håper menopur vil fungere bedre for deg ❤️
 
Åå gratulerer så mye!! :Heartred
 
Helt fantastisk!! Så glad jeg ble på dine vegne nå. Gratulerer så mye ❤️❤️
 
12+2 ❤️

Tenk at vi endelig er kommet oss over 12 uker! I dag var vi på ny ultralyd og hilste på lilleknøtt ❤️❤️ Gledestårene bare sprutet ut her mens gyn viste oss det lille gullet vårt som sprellet og veivet med hendene. Alt er som det skal og lilleknøtt ser helt perfekt ut fra topp til tå ❤️❤️
Ord kan ikke beskrive hvor lykkelig jeg er nå! Jeg er så glad for at vi aldri ga opp selv hvor mange tap vi har hatt ❤️

IMG_20200211_192548.jpg
 
Nydeligste bildet, tenk at det er bare 12 uker og alt så menneskelig!!
 
Back
Topp