Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det innsett på tirsdag![]()

Haha, wops hode henger ikke medDet er jo i morgen
Jeg kan tenke meg hodet er på helt andre steder enn der det skal være i dag... Håper du får sove litt i natt![]()
innsett er neste tirsdag
ikke alltid like lett å følge med på hvilken dag det er i dag
Etter å ha venta ei evigheit på at klinikken skulle ringa i dag med oppdatering om vårt eine embryo, ringte dei meg endeleg i ettermiddag og fortalte at embryoet dessverre har utvikla seg dårleg. Men at dei ikkje ville avskriva det heilt, så me skal inn på klinikken i morgon tidleg og då skal dei bestemma seg endeleg om det blir innsett eller ikkje. Det ser dårleg ut! Kjenner meg heilt tom og utruleg lei meg for at det kanskje blir game over til og med før innsett...Hei folkens, skikkeleg lei meg no...Etter å ha venta ei evigheit på at klinikken skulle ringa i dag med oppdatering om vårt eine embryo, ringte dei meg endeleg i ettermiddag og fortalte at embryoet dessverre har utvikla seg dårleg. Men at dei ikkje ville avskriva det heilt, så me skal inn på klinikken i morgon tidleg og då skal dei bestemma seg endeleg om det blir innsett eller ikkje. Det ser dårleg ut! Kjenner meg heilt tom og utruleg lei meg for at det kanskje blir game over til og med før innsett...
Ååånei så kjedelig telefon å få. Håper den tar seg opp over natta og blir til gulleggHei folkens, skikkeleg lei meg no...Etter å ha venta ei evigheit på at klinikken skulle ringa i dag med oppdatering om vårt eine embryo, ringte dei meg endeleg i ettermiddag og fortalte at embryoet dessverre har utvikla seg dårleg. Men at dei ikkje ville avskriva det heilt, så me skal inn på klinikken i morgon tidleg og då skal dei bestemma seg endeleg om det blir innsett eller ikkje. Det ser dårleg ut! Kjenner meg heilt tom og utruleg lei meg for at det kanskje blir game over til og med før innsett...

Hei folkens, skikkeleg lei meg no...Etter å ha venta ei evigheit på at klinikken skulle ringa i dag med oppdatering om vårt eine embryo, ringte dei meg endeleg i ettermiddag og fortalte at embryoet dessverre har utvikla seg dårleg. Men at dei ikkje ville avskriva det heilt, så me skal inn på klinikken i morgon tidleg og då skal dei bestemma seg endeleg om det blir innsett eller ikkje. Det ser dårleg ut! Kjenner meg heilt tom og utruleg lei meg for at det kanskje blir game over til og med før innsett...

Håper for deg!Hei folkens, skikkeleg lei meg no...Etter å ha venta ei evigheit på at klinikken skulle ringa i dag med oppdatering om vårt eine embryo, ringte dei meg endeleg i ettermiddag og fortalte at embryoet dessverre har utvikla seg dårleg. Men at dei ikkje ville avskriva det heilt, så me skal inn på klinikken i morgon tidleg og då skal dei bestemma seg endeleg om det blir innsett eller ikkje. Det ser dårleg ut! Kjenner meg heilt tom og utruleg lei meg for at det kanskje blir game over til og med før innsett...

Kveldens testBegynner å få en skikkelig god følelse nå selv om det er skummelt å glede seg så tidlig.
Hei! Vi er bare et par timer unna, så ikke like langt som dere. Men det blir jo en hel dag borte fra jobb hver gang det er kontroll på sykehuset. Min mann har også vært med på de fleste timene, ettersom vi har ønsket det og han har hatt mulighet til det gjennom sin jobb. Denne gangen er jeg imidlertid mer usikker på om han får vært med på alle kontrollene, og det synes jeg er helt uproblematisk. Det er jo overstått på 5min og det er ikke noe egentlig behov for at han er med. Den største fordelen med at han er med er å ha følge på reisen!Ser også at det er mange damer alene på venterommet, så det er tydeligvis mange som møter opp alene! Jeg tenker at man får organisere det på den måten som passer best for seg ut fra prioritering og praktiske muligheter ift jobb, barn, økonomi osv.
![]()
Én uke siden innsett av blasto, så er vel 12 dpoHvor mange dpo er du i dag eller fra innsett?
Den ser ganske positiv ut jaffall![]()
Wææ da kan jeg endelig melde meg inn her!!
Spøkelse, 28, barn #1, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus, oppstart 12/2
Så bra at du fekk forsøk nå og slapp å venteWææ da kan jeg endelig melde meg inn her!!
Ja er så vanvittig glad nå!!Så bra at du fekk forsøk nå og slapp å vente![]()

Tusen takk!! Åå spennende!Velkommen som en del av gjengenDet er ikke lenge til den 12, spennende! Du går på akkurat de samme medisinene som jeg
Hvilken klinikk tilhører du?
Samme medisiner og oppstart som meg! Hvilken mengde menopur skal du ha? Sånn IE?Wææ da kan jeg endelig melde meg inn her!!