Februar 2020!

Det er jo i morgen:woot:
Jeg kan tenke meg hodet er på helt andre steder enn der det skal være i dag... Håper du får sove litt i natt :Heartred
Haha, wops hode henger ikke med:joyful: innsett er neste tirsdag:wacky: ikke alltid like lett å følge med på hvilken dag det er i dag:hilarious:

Hei folkens, skikkeleg lei meg no... :arghh: Etter å ha venta ei evigheit på at klinikken skulle ringa i dag med oppdatering om vårt eine embryo, ringte dei meg endeleg i ettermiddag og fortalte at embryoet dessverre har utvikla seg dårleg. Men at dei ikkje ville avskriva det heilt, så me skal inn på klinikken i morgon tidleg og då skal dei bestemma seg endeleg om det blir innsett eller ikkje. Det ser dårleg ut! Kjenner meg heilt tom og utruleg lei meg for at det kanskje blir game over til og med før innsett...

Hei folkens, skikkeleg lei meg no... :arghh: Etter å ha venta ei evigheit på at klinikken skulle ringa i dag med oppdatering om vårt eine embryo, ringte dei meg endeleg i ettermiddag og fortalte at embryoet dessverre har utvikla seg dårleg. Men at dei ikkje ville avskriva det heilt, så me skal inn på klinikken i morgon tidleg og då skal dei bestemma seg endeleg om det blir innsett eller ikkje. Det ser dårleg ut! Kjenner meg heilt tom og utruleg lei meg for at det kanskje blir game over til og med før innsett...

Ånei, så leit! Håper det bare har en litt treig periode og at det tar seg opp i løpet av natta! Krysser fingrene :)

Ååånei så kjedelig telefon å få. Håper den tar seg opp over natta og blir til gullegg:rolleyes: sender det mange klemmer :Heartred

Nei og nei! Håper det snur og at du får ei meir oppløftende melding i morra ❤️
Har vært på uttak i dag og fortsatt et smertehelvete :banghead:
Kjennes ut som jeg har kraftig gangstere i magen! Men fikk ut 9 egg, så vil eg få meir svar i morra mellom kl 09-10 når det blir innsett og om det blir det da...
Skikkelig nervepirrende prosess ditta :wideyed:
Men masse lykke til Smuta, håper det går i boks!

Kveldens test:love7 Begynner å få en skikkelig god følelse nå selv om det er skummelt å glede seg så tidlig.

Vedlegg

• 20200210_202753.jpg
    20200210_202753.jpg
    15,1 KB · Visninger: 107
Håper for deg!:Heartred

Kveldens test:love7 Begynner å få en skikkelig god følelse nå selv om det er skummelt å glede seg så tidlig.

Hvor mange dpo er du i dag eller fra innsett? :)
Den ser ganske positiv ut jaffall ❤️

Hei! Vi er bare et par timer unna, så ikke like langt som dere. Men det blir jo en hel dag borte fra jobb hver gang det er kontroll på sykehuset. Min mann har også vært med på de fleste timene, ettersom vi har ønsket det og han har hatt mulighet til det gjennom sin jobb. Denne gangen er jeg imidlertid mer usikker på om han får vært med på alle kontrollene, og det synes jeg er helt uproblematisk. Det er jo overstått på 5min og det er ikke noe egentlig behov for at han er med. Den største fordelen med at han er med er å ha følge på reisen! :) Ser også at det er mange damer alene på venterommet, så det er tydeligvis mange som møter opp alene! Jeg tenker at man får organisere det på den måten som passer best for seg ut fra prioritering og praktiske muligheter ift jobb, barn, økonomi osv. :)

Takk for dine erfaringer! Min kjære ble med på uttak i dag (det måtte han jo), men ble/ blir ikke med på ultralyd og innsett som forhåpentligvis blir om noen dager. Jeg ville gjerne hatt han med (spesielt på innsett), men det blir alt for dyrt og komplisert mtp. barnepass og fri på jobb.

Wææ da kan jeg endelig melde meg inn her!! :D

Spøkelse, 28, barn #1, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus, oppstart 12/2

Jeg var på uttak i dag, og skal forhåpentligvis på innsetting på torsdag :) De hentet ut 14 egg fra min eneste eggstokk, og synes det ikke var/er noe vondt egentlig. Ser at det er en del snakk om overstimulering, og kjenner jeg blir litt nervøs for det....noen som vet når man får vite om dette er tilfellet?

Velkommen som en del av gjengen :) Det er ikke lenge til den 12, spennende! Du går på akkurat de samme medisinene som jeg :) Hvilken klinikk tilhører du?
Tusen takk!! Åå spennende! :) Hører til Porsgrunn, du da? Gleder meg faktisk til å komme i gang med sprøytene! :D

Back
Topp