Ser at snuppa mi ikke har så alt for lenge igjen nå før babysete blir for lite, hun er 6 mnd i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ser at snuppa mi ikke har så alt for lenge igjen nå før babysete blir for lite, hun er 6 mnd i morgen.
Hvor tilbakelent det er kommer an på hva slags sete og hvilken bil dere har. Men de skal ikke ligge i sete nr toSer dere fleste har byttet rundt 6 mnd.
Tror vi byttet snart også, tenker på at hun skal ligge bakover å ikke tippe fremover med hodet.
Men sete nr 2 er jo tilbakelent er det ikke?
Lenge siden sist dette![]()
Vi har Multivan , så god plass til sete. Tenker gjerne å leie fra If, besafe sete. Leste det hadde god bakoverlent stilling for de minsteHvor tilbakelent det er kommer an på hva slags sete og hvilken bil dere har. Men de skal ikke ligge i sete nr to
Viktigere se hvordan baby sitter i stol nr 2 enn å se på vekta. Må få selene riktig og kunne sitte med støtte.Hvilken vekt har de små hatt ved bytte? Ser f.eks at maxway er fra 9 kg, og det var ikke mi mellomste før hun var rundt 11 mnd.. og hun lå jo på gjennomsnitt i vekt også!
Men hvordan vet man at dette er trygt/godkjent da? Jeg liker pålitelige kilder, ikke bare folks mening på ett forumViktigere se hvordan baby sitter i stol nr 2 enn å se på vekta. Må få selene riktig og kunne sitte med støtte.
Stor forskjell på stoler da. Basafe izi modular har jo an base med bilstol nr 1 og nr 2. Min sønn passer i begge stolene i forhold til vekt og lengde og gjort det siden jul. Hender jeg bytter på hvem stol utfra hva som passer. Soving er nok bedre i baby stolen men sikkerhet er bedre i stol nr 2. Litt usikker på hvem stol jeg skal bruke selv i vinterferien.Men hvordan vet man at dette er trygt/godkjent da? Jeg liker pålitelige kilder, ikke bare folks mening på ett forummi var jo lang også, så hvis vi skulle ha fulgt både vektkravet til maxway OG lengdebegrensningen på babystolen så hadde bo hatt ca 2 mnd hvor vi ikke kunne ha brukt bil... haha
husker ikke hva vi gjorde med frøkna sist jeg.. altså når hun byttet over![]()