Vugge eller lignende

Falt pladask for denne på Black Friday hos Babybanden, så den står nå klar i stua :)

Monte Rockwell tror jeg den heter. Veldig stilig og enkelt design. :)
Denne er så fin!! Men jeg synes den er så dyr, så tørr ikke kjøpe den selv siden første var rask opp til å sitte (dermed ser jeg for meg at denne blir ubrukelig for oss fort :-( )
 
Vi har denne vuggen. Laget av farfaren til mannen. :love7 Men mulig vi kjøper enten en liten lekegrind eller sprinkelseng til å ha på stua i tillegg, så babyen får ro og slipper mas fra storesøster hele tiden
 

Vedlegg

  • Snapchat-611193332.jpg
    Snapchat-611193332.jpg
    15,6 KB · Visninger: 11
Denne er så fin!! Men jeg synes den er så dyr, så tørr ikke kjøpe den selv siden første var rask opp til å sitte (dermed ser jeg for meg at denne blir ubrukelig for oss fort :-( )

Ja den er helt usakelig bloddyr. Fikk den til halv pris på Black Friday, men synes den fortsatt var helt på grensen. Men den er enda finere i virkeligheten dog. God størrelse på den som ikke helt kommer frem på bildene :)
 
Lekegrind man kan heve :) da ligger mini trygt for hunder og storesøsken :D
Og den brukes jo senere når mini blir større og må begrenser mens mor er på toalettet ol. :)
 
Denne er så fin!! Men jeg synes den er så dyr, så tørr ikke kjøpe den selv siden første var rask opp til å sitte (dermed ser jeg for meg at denne blir ubrukelig for oss fort :-( )

Ja, den var veldig dyr!
Vet ikke hvor lenge den blir brukt nei, for meg er det viktigst å ha noe de første månedene, før de får faste dupper, da blir det enklere med trilling :)
 
Vi har denne vuggen. Laget av farfaren til mannen. :love7 Men mulig vi kjøper enten en liten lekegrind eller sprinkelseng til å ha på stua i tillegg, så babyen får ro og slipper mas fra storesøster hele tiden

Så koselig med hjemmelaget:Heartred
 
Lekegrind man kan heve :) da ligger mini trygt for hunder og storesøsken :D
Og den brukes jo senere når mini blir større og må begrenser mens mor er på toalettet ol. :)

Vurderer det også :)
Men har så liten plass:yuck:

Men det er veldig greit når de blir større da, så mulig vi må finne plass:dance018
 
Ja den er helt usakelig bloddyr. Fikk den til halv pris på Black Friday, men synes den fortsatt var helt på grensen. Men den er enda finere i virkeligheten dog. God størrelse på den som ikke helt kommer frem på bildene :)
Ja, den var veldig dyr!
Vet ikke hvor lenge den blir brukt nei, for meg er det viktigst å ha noe de første månedene, før de får faste dupper, da blir det enklere med trilling :)
Tenker mer det på å kunne snu ryggen litt til, for den har ikke så høye kanter ser det ut som. En lekegrind kan man senke, og en krybbe er gjerne dypere :) Ønska meg denne selv, men syns det er for mye penger å bruke på for kort tid, om lillesøster er like rask som storebror :p
 
Tar fram slyngevugga jeg sydde til mellomste. Sov veldig godt i den og deilig gyngende bevegelse :)❤️
 
Vi har en vugge/kurv med hjul, arvet fra pappan. Som han kan sove i på stua og rundt omkring! :happy:
 
Om dere kan finne plass, så kan jeg varmt anbefale lekegrind. Kom godt med fra begynnelsen og frem til hun var rundt et år hos oss. Hun var så tidlig ute motorisk, så det ble fort uaktuelt å f.eks ta en rask dusj mens hun satt i vippestol. Da var lekegrinda kjekk og ha. Flyttet den foran baderomsdøren slik at vi hele tiden hadde mulighet for blikkontakt.
 
Back
Topp