Vugge eller lignende

Snart2barnsmor<3

Blir kjent med forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei :)
Det er 6 år siden jeg hadde baby, jeg føler jeg ikke har peiling, selv om det er nr. 2.

Jeg liker å ha det meste klart. Og problemstillingen nå er som følger:

Når dattera mi var baby så hadde jeg en vugge på stua som hun sov i på dagtid. Hun sov både i vugge og vogn når hun var liten.

Hva har dere til de små for å sove i på dagtid?
Stort sett blir det jo trilling ute, men i starten sover de jo veldig mye hele tiden.
Og jeg klarer ikke å finne noe jeg liker!
Er det ikke vanlig å ha noe ?:Heartbigred
 
Vi hadde Leandervugge til første, uten at jeg skal påstå at det var noen udelt suksess. Hun sov vel for det meste i nestet på sofaen (før hun var mobil) eller oppå meg :p

Men synes Leandervugga er et pent møbel, så den kommer nok frem denne gangen også! Vurderer også lekegrind for å skjerme baby litt fra 2-åringen, og da vil det nok bli soving oppi der :)
 
Vi hadde vugge i stua og et saueskinn på sofaen med babypledd oppå som baby sov mye på i begynnelsen.
 
Med første hadde vi bare babynestet i sofaen om han sov inne (sov stort sett i vogn eller på noen), men denne gangen tenker jeg å kjøpe sånn lekegrind man kan heve «gulvet» på for å ha i stuen. Da har lillesøster ett «fristed» hun kan slappe av uten at storebror kommer helt til hele tiden :) Kommer sikkert til å bruke et babynest oppi det eller ett saueskinn eller noe
 
Med første hadde vi vugge. Nå tenker jeg å kjøpe en lekegrind med madrass som kan reguleres i høyden. Tenker å bruke babynest oppi den og la han sove der på dagtid. Så får han litt fred både for 3 åringen og hunden :p
 
Med første hadde vi vugge. Nå tenker jeg å kjøpe en lekegrind med madrass som kan reguleres i høyden. Tenker å bruke babynest oppi den og la han sove der på dagtid. Så får han litt fred både for 3 åringen og hunden :p
Virker som vi tenker nokså likt da :D
 
Får låne en stokke vugge av ei venninne, til å ha på stua denne gangen.
 
I begynnelsen sov hun i et babynest oppi lekegrinda som stod på øverste hakk.

Etterhvert sov hun i en vugge i stua.
 
Får arve vuggen som faren til babyen hadde da han var liten, tenker å ha den i stua i starten iallefall :)
 
Med første hadde vi vugge. Nå tenker jeg å kjøpe en lekegrind med madrass som kan reguleres i høyden. Tenker å bruke babynest oppi den og la han sove der på dagtid. Så får han litt fred både for 3 åringen og hunden :p

Har vurdert det samme, men har litt liten stue dessverre, så tror en lekegrind blir litt stor:(
Og dattera mi på 6 tror jeg holder seg unna uansett :)
 
Falt pladask for denne på Black Friday hos Babybanden, så den står nå klar i stua :)

Monte Rockwell tror jeg den heter. Veldig stilig og enkelt design. :)
 

Vedlegg

  • BE745B4E-44FC-41E1-838C-3223C8BFC640.jpeg
    BE745B4E-44FC-41E1-838C-3223C8BFC640.jpeg
    45 KB · Visninger: 17
Har vogna som eg sjølv låg i då eg var baby inne. Brun cord fløyel - nostalgisk til 1000 :)
 
Back
Topp