Skravletråden

Det skal jeg gjøre. Har ikke time enda. Men skal få rett etter jeg vet om tvillingene lever eller ikke. Da skal jeg spørre!
De fleste norske oster og iser er jo pasteurisert så da har jeg spist det! :sorry:
Matportalen har et avsnitt om melk og meieriprodukter og den sier unngå alle myke oster selv om melken er pastaurisert:(
 
Oj! jeg har bare gått etter regelen pasteurisert....
skal høre med jordmor neste gang. For norsk chevre er pasteurisert og det har jeg spise MYE av :hilarious:
Hmm, er det som kommer opp når en googler i hvert fall:p

edit: ser dere fant det dere også :confused:
 
Kjeder meg så sinnsykt! må holde sengen.

nå ser jeg faktisk på folk som baker cupcake... huff
 
Ja.. jeg syns det blir ensomt å bli hjemme alene ut termin nå. Greit å komme seg på jobben og gjør litt. Men men.

Jeg jobber med finans og økonomi.. mye rapportering til eierne i utlandet. Så litt firekantet rutiner. Kommer til å bytte jobb etter permisjon.. jeg er alenemamma med 2 fra før... så det blir litt slitsomt.
Min nye samboer avslaster mye.. men føler han snart går lei hehe

Ser absolutt den med å komme seg ut, men tror det viktigste for både deg og baby er å ta det litt mer med ro så du ikke sliter deg helt ut :Heartred

Høres ut som en spennende jobb! Men ja, ser den med at den også kan høres litt utfordrende ut og sjonglere med barn og livet generelt. Men så koselig at du har en samboer som avlaster det han kan!:happy:

Jeg er forresten veldig var på at jeg lett kan tenke at folk holder på å gå lei hvis jeg må ha mer hjelp enn normalt, sikkert fordi jeg liker og klare meg selv, kan det hende det er det som foregår med deg også?:p
 
Ser absolutt den med å komme seg ut, men tror det viktigste for både deg og baby er å ta det litt mer med ro så du ikke sliter deg helt ut :Heartred

Høres ut som en spennende jobb! Men ja, ser den med at den også kan høres litt utfordrende ut og sjonglere med barn og livet generelt. Men så koselig at du har en samboer som avlaster det han kan!:happy:

Jeg er forresten veldig var på at jeg lett kan tenke at folk holder på å gå lei hvis jeg må ha mer hjelp enn normalt, sikkert fordi jeg liker og klare meg selv, kan det hende det er det som foregår med deg også?:p
Ja.. sant det.. det er kort tid av livet og man skal passe på seg selv. <3 du har det rett.

ja.. det er ikke en rolle som passer til livet med småbarn nei.. men det ble jo bare slik. Håper jeg finner noe jeg liker etter permen.
å gud ja. Han er veldig dedikert, men det er sånn du sier, man vil ikke belaste eller hefte andre.. jeg føler veldig på det.
 
Ja.. sant det.. det er kort tid av livet og man skal passe på seg selv. <3 du har det rett.

ja.. det er ikke en rolle som passer til livet med småbarn nei.. men det ble jo bare slik. Håper jeg finner noe jeg liker etter permen.
å gud ja. Han er veldig dedikert, men det er sånn du sier, man vil ikke belaste eller hefte andre.. jeg føler veldig på det.

Tror det er veldig vanlig og tenke sånn, men det er likevel ikke en god følelse og kjenne på. Veldig fint at han er så dedikert, og uansett hvor mye han gjør, tenk på hvilken enorm jobb du faktisk gjør! Veldig lite kan egentlig måle seg med å produsere et menneske tenker nå jeg :happy:
Jeg tror at vi alle burde bli flinkere til å gi oss sjøl et stort klapp på skuldra for akkurat det der, meg selv inkludert:p
 
14+0 med nr4 og morkaka foran - men trykka litt forsiktig på magen hvor *hen* ligger og fikk et dult tilbake :love017 verdens beste
 
Back
Topp