Januar 2020

Noen som har begynt testingen? Svidde av en i dag, 9dpo:bag: kaaaanskje hvis jeg legger godvilja til så kan strek-synet skimte en skygge der, men anser den som negativ:wacky:

Takk som spør, litt fjern til hele greia nå merker jeg. Tror jeg tar litt avstand, ubevisst. Holder igjen på forhåpningene, samtidig som jeg prøver alt jeg kan å være optimistisk, fordi det er så bra å være positiv og alt det der.

Håper og tror at alt er bra med deg, og at du nyter positive tester :Heartred
Jeg krysser fingrene for at du får positiv test og en spire som fortsetter å vokse! ❤ Har du slettet dagboken din?

Det går bra med meg! Testene blir fremdeles sterkere så det lover godt. Men er absolutt klar over at det ikke nødvendigvis fortsetter slik. Så jubler ikke riktig enda.

Jeg krysser fingrene for at du får positiv test og en spire som fortsetter å vokse! ❤ Har du slettet dagboken din?

Det går bra med meg! Testene blir fremdeles sterkere så det lover godt. Men er absolutt klar over at det ikke nødvendigvis fortsetter slik. Så jubler ikke riktig enda.
Tusen takk fine du :Heartred

Flyttet den til skjult.

Så godt å lese de blir sterkere! Jeg har troen på at dette går rette veien. :love2

Da er jeg ruger av en perfekt blasto, testdato 7/2. Får håpe alle gode ting er 4 og at denne blastoen holder helt til termin :) <3
Gratulerer som ruger! :) Vi har fått samme testdato! Krysser alt jeg har for at det skal ruges helt til oktober! ❤️

Noen som har begynt testingen? Svidde av en i dag, 9dpo:bag: kaaaanskje hvis jeg legger godvilja til så kan strek-synet skimte en skygge der, men anser den som negativ:wacky:
Owæææ, så tøff du er! Jeg har absolutt ikke turt enda.
Og jeg heier på godvilja og tror det er en skygge der som blir sterkere! ❤️

Håpløs testetøs:oops::rolleyes:
Jeg beundrer og misunner motet. Jeg er en fegis som utsetter skuffelse til siste sekund! :arghh:

Herreeguuuuud så tregt dagene går!

Er litt dårlig på sånn DPO regning. Men - uttak forrige torsdag, og innsett av blastocyst på tirsdag denne uka - er jeg da 8, 9 eller 10 DPO i dag? :bored:

Jeg beundrer og misunner motet. Jeg er en fegis som utsetter skuffelse til siste sekund! :arghh:

Herreeguuuuud så tregt dagene går!

Er litt dårlig på sånn DPO regning. Men - uttak forrige torsdag, og innsett av blastocyst på tirsdag denne uka - er jeg da 8, 9 eller 10 DPO i dag? :bored:
Da er du 8dpo i dag:) Dagene går sinnsykt tregt ja! Vet ikke om jeg er så modig men.. Er bare så sikker på å lykkes nå:sorry::rolleyes: Fallhøyden blir desto høyere:bag::banghead::oops:

9DPO øverst 10DPO nederst:nailbiting: Vanskelig å se på bildet, men antydning til strek på nederste! Ikke noen antydning i øverste!

Vedlegg

• IMG_20200125_171259.jpg
    IMG_20200125_171259.jpg
    13,8 KB · Visninger: 111
@Fiiol jeg kan flyttes til gravid:rolleyes: våger meg over, måtte det holde til oktober

Back
Topp