Hurra - gratulerer som rugerEt stk perfekt blasto på plass, og jeg er endelig ruger! Testdato 3/2![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra - gratulerer som rugerEt stk perfekt blasto på plass, og jeg er endelig ruger! Testdato 3/2![]()

Hvordan går det? ❤En finfin blasto (as always som embryologen sa) var like fin etter opptining, og er godt på plass. NÅ skal den bli til oktober![]()
Så bra du er ved godt mot!Joda, takk som spør - rugedag 1 har forbigått i svært sakte tempo....!
Men jeg er (som vanlig) ved godt mot fremdeles! Kost meg med koffeinfrikaffe, og prøvd å nyte optimismen før jeg vet at den negative kommer å tar meg om noen dager.
Er magen fremdeles rolig?![]()

Tusen takk!Velkommen i rugegjengen!Lykke til! Er formen din fin?
Tusen takk!Spennende! Lykke til![]()
Ja det er detSå spennande!!Er dette første forsøk og innsett? Kryssar fingrane!
Masse lykke tilSå spennende å følge dere alle sammen
Jeg skal på kontroll i morgen, er såååå spent. Håper jeg får sove i nattDet har gått fint så langt, er litt oppblåst så olabuksa kan jeg bare glemme
![]()

Uff! Ble du ikke sykemeldt etter uttak? Håper smertene gir seg og at du får hvilt deg i helgen. Rugetid er hviletid! Kroppen skal jo lage en liten skattTusen takk!
Tja, jeg får en del smerter utover ettermiddagen og kvelden og får ikke sovet noe særlig heller. Men håper på det går over snart, for jobbdagen idag ble veldig tung!!
Åh! Lykke til Lurifaks! Håper kontroll går fint!Så spennende å følge dere alle sammen
Jeg skal på kontroll i morgen, er såååå spent. Håper jeg får sove i nattDet har gått fint så langt, er litt oppblåst så olabuksa kan jeg bare glemme
![]()
Hvordan går det? ❤

Lykke til!Så spennende å følge dere alle sammen
![]()
Hehe, høres kjent ut. Her går det bare i skjørt om dagen.GratulererEt stk perfekt blasto på plass, og jeg er endelig ruger! Testdato 3/2![]()

. Føler meg som et lite surt, trøtt troll på hjemmebane for tida
Let the count down being!Jo jeg ble sykemeldt, men hadde innsett allerede 2 dager etter, så var fortsatt ganske øm. Men ja nå skal jeg bruke helgen på å slappe avUff! Ble du ikke sykemeldt etter uttak? Håper smertene gir seg og at du får hvilt deg i helgen. Rugetid er hviletid! Kroppen skal jo lage en liten skatt![]()
Hurra - gratulerer som ruger!Nå kan jeg flyttes til ruger! Visstnok en veldig fint blasto som ble satt inn i går, og går på Crinone. Testdato 3/2 (16dpo, tror jeg fikk litt senere testdato pga helg. Riksen bruker vanligvis 14-15dpo trodde jeg? ). Bør kanskje være håpefull, men orker ikke få forventninger - skuffelsen har vært så stor de andre gangene. Dette er riktignok "bare" mitt tredje innsett så all respekt til dere som har vært gjennom mange runder for dette er ganske tøft. Føler meg som et lite surt, trøtt troll på hjemmebane for tida
Let the count down being!
Jeg fikk testdato 14 dager fra befruktning ja, så spørs om det er pga helg ja
Lykke til!!Et stk perfekt blasto på plass, og jeg er endelig ruger! Testdato 3/2![]()
Gikk ikke bra dette, nei. Testet i går og t ganger i dag, idag 12 dpo. Krystallklart negativ. Begynte å spotte litt ikveld så mensen er i rute, som forventet i morgen.
Lykke til dere andre!![]()
Hurra - gratulerer som ruger!Da er jeg ruger av en perfekt blasto, testdato 7/2. Får håpe alle gode ting er 4 og at denne blastoen holder helt til termin<3