Januar 2020

Joda, takk som spør - rugedag 1 har forbigått i svært sakte tempo....! :bored:
Men jeg er (som vanlig) ved godt mot fremdeles! Kost meg med koffeinfrikaffe, og prøvd å nyte optimismen før jeg vet at den negative kommer å tar meg om noen dager. :stop:

Er magen fremdeles rolig? ❤️
Så bra du er ved godt mot! :) Håper de neste rugedagene går kjappt og du slipper å la det negative lomme:)
Magen er fremdeles rolig:Heartred

Så spennende å følge dere alle sammen :happy:
Jeg skal på kontroll i morgen, er såååå spent. Håper jeg får sove i natt :nailbiting: Det har gått fint så langt, er litt oppblåst så olabuksa kan jeg bare glemme :hilarious:

Tusen takk!
Tja, jeg får en del smerter utover ettermiddagen og kvelden og får ikke sovet noe særlig heller. Men håper på det går over snart, for jobbdagen idag ble veldig tung!!
Uff! Ble du ikke sykemeldt etter uttak? Håper smertene gir seg og at du får hvilt deg i helgen. Rugetid er hviletid! Kroppen skal jo lage en liten skatt ❤️

Jeg skal på kontroll i morgen, er såååå spent. Håper jeg får sove i natt :nailbiting: Det har gått fint så langt, er litt oppblåst så olabuksa kan jeg bare glemme :hilarious:
Åh! Lykke til Lurifaks! Håper kontroll går fint! ❤️

Hvordan går det? ❤

Takk som spør, litt fjern til hele greia nå merker jeg. Tror jeg tar litt avstand, ubevisst. Holder igjen på forhåpningene, samtidig som jeg prøver alt jeg kan å være optimistisk, fordi det er så bra å være positiv og alt det der.

Håper og tror at alt er bra med deg, og at du nyter positive tester :Heartred

Lykke til! :love2 Hehe, høres kjent ut. Her går det bare i skjørt om dagen.

Nå kan jeg flyttes til ruger! Visstnok en veldig fint blasto som ble satt inn i går, og går på Crinone. Testdato 3/2 (16dpo, tror jeg fikk litt senere testdato pga helg. Riksen bruker vanligvis 14-15dpo trodde jeg? ). Bør kanskje være håpefull, men orker ikke få forventninger - skuffelsen har vært så stor de andre gangene. Dette er riktignok "bare" mitt tredje innsett så all respekt til dere som har vært gjennom mange runder for dette er ganske tøft :Heartred. Føler meg som et lite surt, trøtt troll på hjemmebane for tida :jimlad: Let the count down being!

Uff! Ble du ikke sykemeldt etter uttak? Håper smertene gir seg og at du får hvilt deg i helgen. Rugetid er hviletid! Kroppen skal jo lage en liten skatt ❤️
Jo jeg ble sykemeldt, men hadde innsett allerede 2 dager etter, så var fortsatt ganske øm. Men ja nå skal jeg bruke helgen på å slappe av :)

Nå kan jeg flyttes til ruger! Visstnok en veldig fint blasto som ble satt inn i går, og går på Crinone. Testdato 3/2 (16dpo, tror jeg fikk litt senere testdato pga helg. Riksen bruker vanligvis 14-15dpo trodde jeg? ). Bør kanskje være håpefull, men orker ikke få forventninger - skuffelsen har vært så stor de andre gangene. Dette er riktignok "bare" mitt tredje innsett så all respekt til dere som har vært gjennom mange runder for dette er ganske tøft :Heartred. Føler meg som et lite surt, trøtt troll på hjemmebane for tida :jimlad: Let the count down being!
Hurra - gratulerer som ruger!:Heartred Jeg fikk testdato 14 dager fra befruktning ja, så spørs om det er pga helg ja:) dagene går sååå seint i dpo-land:dead:

Da er jeg ruger av en perfekt blasto, testdato 7/2. Får håpe alle gode ting er 4 og at denne blastoen holder helt til termin :) <3

Back
Topp