Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen TR i dag heller!
CD31 passert, CD32 i dag Søndag. IKM+2. Syklusen min er sååååå på bærturMen det var 100% sikker eggløsning 18-19 Desember, altså er jeg 100% sikker på 17 DPO nå. Den rare testen tok jeg på nyttårsaften.
Skikkelig dritt. Men jeg aner ikke når/om jeg har hatt eggløsning da 
Her ser det ut som TR er i anmarsj...6 ukers syklus etter SA...håper neste periode blir normal.
Venter på den jeg og, men har ikke tid til å følge opp, så jeg får ikke laget den selvNoen som skal lage ikm gruppe for uke 5?![]()
Samme herVenter på den jeg og, men har ikke tid til å følge opp, så jeg får ikke laget den selv

ferdig med mensen, kun spotting i dag..Hadde også forlenget syklus etter SA, måneden etter var el tilbake til riktig tid og da satt den, 18 uker nåKrysser fingrene for deg!
Kryper til korset og kjøper en liten test i dag også, bare for å bli ferdig med denne "er det noe, er det ikke noe?" feelingen. Det stikker i magen og har tusen TR-tegn, men står CD33 og ikke så mye som rosa på papiret. Blir gal. Sukk![]()
Jeg fikk endelig TR i dag, så syklusen ble på 34 laaange dager
Håper denne syklusen blir mer normal. Jeg er helt sikker på at MA’en i november + supermye stress i og før jula satte syklusen ut av kurs.. Håper det retter seg for oss begge!Skjønner frustrasjonen. Håper testen din blir positivJeg fikk endelig TR i dag, så syklusen ble på 34 laaange dager
Håper denne syklusen blir mer normal. Jeg er helt sikker på at MA’en i november + supermye stress i og før jula satte syklusen ut av kurs.. Håper det retter seg for oss begge!
Ja jeg tror stress har mye å si, det har du helt rett i!
Man skulle ikke tro det, men i det jeg hadde kjøpt testen og tenkte "jaja da gjør jeg det i kveld" så kom det rosa på papiret. Ja jaDet måtte jo bare komme, med gigaboobs og kramper i livsmorsområdet, men det drøyer liksom så jævlig hver gang nå!! Det var iallefall den PP'en. Punktum ferdig. Ikke sååååå overraskende da jeg var skikkelig sjuk rundt hele EL - særlig i ettertid. Ingen 2020 baby på oss, nå drar samboer bort i 4 mnd så ingen prøving mer før i April....!

Jeg blir gal av denne kroppen - falsk alarm det var bare rosa på papiret i gårkveld. I dag har jeg ikke hatt så mye som antydning til rosa. Why god, why! Samboeren min sier jeg 100% sikkert ikke er gravid og vil ikke teste. Siden den testen på 12DPO var negativ. Jeg tror også på han siden jeg har skikkelige mensenkramper i livmorsområdet - men det kommer jo ikke noe ut...![]()

Ståa?![]()
Glemte helt å oppdatere her etter sjokket: gravid!!!
Gratulere så masse! 
Hadde ikke blødd noen ting siden igår kveld (22:00), men det kom litt igjen tidligere ikveld (19:00) virker som det avtar igjen. Fortsatt sterkere streker på graviditetstestene fra dag til dag
Veldig forvirrende og tungt...

Gratulerer!Glemte helt å oppdatere her etter sjokket: gravid!!!