Mammaentil1
Glad i forumet
@Mammaentil1 Hvordan går det?
Tror jeg har hatt kjemisk, men tr har ikke dukket opp... Så kroppen driver å tuller litt tror jeg.. men forbereder eg på pp6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Mammaentil1 Hvordan går det?
Ikke vært borti lignende. Du er jo gravid i følge testeneFikk disse to nå (18:30), blør fortsattnoen som har hatt det lignende?
Fikk mye svakere strek 29.11 og «ikke gravid».
Ikke vært borti lignende. Du er jo gravid i følge testeneJeg ville gått til legen og målt hcg med ett par dagers mellomrom siden du blør, så får du vite stigningen.
Sterkere tester høres jo veldig lovende ut! Masse lykke til på mandagJa, jeg er jo det?
Snakket med jordmor idag, skal til hun på mandag. Regner med at jeg får tatt blodprøve når jeg er der da og kan begynne hcg-målingen.
Merkelig at de bare blir sterkere og sterkere...![]()

Sterkere tester høres jo veldig lovende ut! Masse lykke til på mandag![]()

Samme som meg daEggløsning 24/12 her!
Monitoren vil ikke teste før 14 dager etter eggløsning for sikkert resultat. Så skal teste førstkommende tirsdag![]()
Men jeg har begynt å teste
Samme som meg daMen jeg har begynt å teste
![]()

Bare negative hittilSå gøy!!Hvordan går det med testingen da? Ser det lovende ut for deg? Krysser fingrene for at det sitter en liten spire hos begge
Har bare to tester, så tørr ikke sjanse på å bruke dem før jeg ca vet at jeg får et konkret resultat!
Men jeg tenker på
Det daglig å teste, siden jeg ikke ser noen spotting ennå! Jeg har troa denne gangen![]()
Men har ikke gitt opp håpet helt enda! Forrige pp fikk jeg positiv test 20 dpo og den var ikke veldig sterk. Mistet dessverre dagen etter. Prøvde ikke å teste noe tidligere da, så vet ikke hvor tidlig jeg kan få positiv test
Masse lykke til og krysser fingrene for degTakk for det, trenger det
Bytter på å gå å være lei meg fordi jeg tror jeg mister, så blir jeg litt glad fordi jeg ser på testene også blir jeg bare frustrert![]()

Hvordan går det?![]()
Gratulerer og krysser fingrene for at denne sitter hele veienKlarte ikke vente, positiv graviditetstest!
Så kommer den nye bekymringen som gjør at vi ikke klare å glede oss. Ble spontanabort i uke 14 sist, så hoder det denne gang? Bare tiden vil gi oss svar.