♡ IKM UKE 1 ♡

Gratulerer!!

Merker jeg blir rimelig misunnelig :p Håper det går fort her og. Lutealfasen min er helt på bærtur. Hittil på 4 og 7/8 dager. Så har jo ikke hatt sjans engang :(
Tusen takk, ikke helt gått opp for meg enda:Heartred Så kjedelig med kort lutealfase. Kanskje pga ammingen? Håper den blir lengre kjapt :happy::happy:

Øverste er 30.12, den i midten 31.12 og den nederste idag, 01.01. Begynte å spotte/blø (det som kommer er mer brunlig) 31.12, men syns testen fra 01.01 er den sterkeste. Noen som vet hva det kan være som skjer? Blør fortsatt. :sorry:

Vedlegg

• 150ACEF6-4E67-47FB-8E85-670A17ADB315.jpeg
    150ACEF6-4E67-47FB-8E85-670A17ADB315.jpeg
    21,6 KB · Visninger: 185
Det nye året startet dårlig for meg. Begynte å blø flere dager for tidlig, akkurat klokken tolv:(

13-14DPO.. er disse for svake? Samme testene på begge bildene.

Vedlegg

• B9BF8346-76BA-41E2-BDE0-823BD96841CF.jpeg
    B9BF8346-76BA-41E2-BDE0-823BD96841CF.jpeg
    29,1 KB · Visninger: 158
  • BAE5306F-45BA-4A17-BD34-BDA9E842DAD8.jpeg
    BAE5306F-45BA-4A17-BD34-BDA9E842DAD8.jpeg
    34,1 KB · Visninger: 168
Brun spotting 12 dpo? Kan det være festeblødning så sent? IKM er om to dager..(ustabil syklus, så kan godt være før eller etter :hungover:) har fortsatt positiv test. Men vet ikke om stigningen er som den bør være, kasta dagens test. Men skal ta bilde av neste :)

Kan jeg spørre hvor lenge spottingen varte for deg? Og hvor mye? Var det bare på papiret når du tørket deg, eller måtte du bruke truseinnlegg? :)

Kan jeg spørre hvor lenge spottingen varte for deg? Og hvor mye? Var det bare på papiret når du tørket deg, eller måtte du bruke truseinnlegg? :)
Var bare i går. Og kom når jeg tørket meg. Var på en måte utflod med brunt i. Aner ikke hvorfor det kom, ikke hatt sånn på de andre to svangerskapene. Så håper at det ikke kommer noe mere nå. Er så skummelt når man ikke vet om det er helt uskyldig eller ei. Hvordan er det for deg? Krysser fingrene for at det bare er helt uskyldig for oss begge og at spirene sitter godt (helt til termin) :angel8

:smiley-angelic002
Var bare i går. Og kom når jeg tørket meg. Var på en måte utflod med brunt i. Aner ikke hvorfor det kom, ikke hatt sånn på de andre to svangerskapene. Så håper at det ikke kommer noe mere nå. Er så skummelt når man ikke vet om det er helt uskyldig eller ei. Hvordan er det for deg? Krysser fingrene for at det bare er helt uskyldig for oss begge og at spirene sitter godt (helt til termin) :angel8

Det begynte igår, men det kommer lite eller ikke noe «ferskt» blod, det er brunt. Men det ligner nok mer på starten/slutten av en menstrasjon, om det er forståelig... så når jeg hører det du skriver, høres det ut som det jeg har er hakke «værre» og at det er ikke er vits å håpe så mye mer, men heller omstille seg på at dette er en litt rar start på mensen :( Syns det bare er så rart at streken er sterkere idag? :confused:
Krysser fingrene for deg :D

:smiley-angelic002

Det begynte igår, men det kommer lite eller ikke noe «ferskt» blod, det er brunt. Men det ligner nok mer på starten/slutten av en menstrasjon, om det er forståelig... så når jeg hører det du skriver, høres det ut som det jeg har er hakke «værre» og at det er ikke er vits å håpe så mye mer, men heller omstille seg på at dette er en litt rar start på mensen :( Syns det bare er så rart at streken er sterkere idag? :confused:
Krysser fingrene for deg :D
Trenger ikke bety det heldigvis. Men kanskje du kan dra til legen i morgen og måle HCG? Så kan du kanskje slappe litt av om nivået ser bra ut? <3 ikke noe gøy å gå å bekymre seg. Syns også strekene dine ser sterkere ut i dag, og det burde jo gått andre veien om det var en kjemisk?

IKM i dag, ingen tegn til TR foreløpig. Skal teste i kveld etter vi har kjørt hjem fra juleferie:nailbiting:

Trenger ikke bety det heldigvis. Men kanskje du kan dra til legen i morgen og måle HCG? Så kan du kanskje slappe litt av om nivået ser bra ut? <3 ikke noe gøy å gå å bekymre seg. Syns også strekene dine ser sterkere ut i dag, og det burde jo gått andre veien om det var en kjemisk?

Tror jeg må kontakte lege i morgen eller fredag om streken eller like sterk eller sterkere. Usikker på hvor lenge HCG-nivået holder seg opp viss det er kjemisk? Jeg tørr hvertfall ikke håpe på noe... :(

For hvert toalettbesøk uten tegn til TR får jeg mer og mer håp :rolleyes: Er på CD 30. Før MA hadde jeg syklus på 29 dager, første syklus etter MA varte 31 dager (men spottet da 3 dager i forkant). Men mest sannsynlig er vel TR rett rundt hjørnet, og ingen ømme pupper som også er et dårlig tegn på ny spire :bored:

Test tatt på kveldsurin ikm-dagen. Føler kanskje jeg ser «noe»? vanskelig å fange opp på bilde. Mulig det også er ønsketenkning:p Blir spennende å se om dette «noe» blir sterkere i morgen eller om TR melder seg i stedet.

Vedlegg

• AD7A31B7-6C04-48DC-9CEE-06CEDBA804FF.jpeg
    AD7A31B7-6C04-48DC-9CEE-06CEDBA804FF.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 172
  • 7DF8AB8F-351F-4D35-87E0-ED10F04DBCC5.jpeg
    7DF8AB8F-351F-4D35-87E0-ED10F04DBCC5.jpeg
    31 KB · Visninger: 167
Men hvordan leser dere disse stripsa? Har de en bruksanvisning hvor det står at man kan lese de av også senere?

Jeg har skikkelig ømme boobs og lette stikninger i magen. Kjenner jeg orker ikke å bruke mer penger på graviditetstest nå, altså tror jeg det blir venteleken til helga :p

Ikke gravid her :shifty: Håper TR dukker opp i dag så vi kan begynne på pp3!

Tr :( blæææ! Nytt år nye muligheter ❤️ Grattis til alle med positiv test❤️❤️❤️

Back
Topp