♡ IKM UKE 1 ♡

15 dpo. Kun diffuse, svake skygger på testene som ikke ser ut som noe babystrek.. Veldig frustrerende. Hvis jeg ikke er gravid vil jeg heller komme i gang med ny pp så fort som mulig:facepalm:

Fikk disse to nå (18:30), blør fortsatt :sour: noen som har hatt det lignende?
Fikk mye svakere strek 29.11 og «ikke gravid».

Vedlegg

• 10556AEC-F1D8-413E-AAD8-836EAC193A39.jpeg
    10556AEC-F1D8-413E-AAD8-836EAC193A39.jpeg
    22,7 KB · Visninger: 179
Last edited:
Fikk disse to nå (18:30), blør fortsatt :sour: noen som har hatt det lignende?
Fikk mye svakere strek 29.11 og «ikke gravid».
Ikke vært borti lignende. Du er jo gravid i følge testene:) Jeg ville gått til legen og målt hcg med ett par dagers mellomrom siden du blør, så får du vite stigningen.

Ikke vært borti lignende. Du er jo gravid i følge testene:) Jeg ville gått til legen og målt hcg med ett par dagers mellomrom siden du blør, så får du vite stigningen.

Ja, jeg er jo det? :confused:
Snakket med jordmor idag, skal til hun på mandag. Regner med at jeg får tatt blodprøve når jeg er der da og kan begynne hcg-målingen.
Merkelig at de bare blir sterkere og sterkere...:eek:

Ja, jeg er jo det? :confused:
Snakket med jordmor idag, skal til hun på mandag. Regner med at jeg får tatt blodprøve når jeg er der da og kan begynne hcg-målingen.
Merkelig at de bare blir sterkere og sterkere...:eek:
Sterkere tester høres jo veldig lovende ut! Masse lykke til på mandag:joyful:

Syklusdag 32 og ingen tegn til TR :shifty: Har sikkert ikke hatt eggløsning i det hele tatt.. Typisk å få sånn lang drittsyklus nå når jeg bare vil begynne på ny pp :arghh: Har et stort ønske om 2020-baby og har ingen dager å miste :oops:

Last edited:
Jeg kan settes på ikke gravid:(. TR meldte sin ankomst i dag. Gratulerer så mye alle dere som har fått positiv test! Og masse lykke til videre til oss andre:Heartred

IKM-dagen er her! Jeg slår til med nakke som ikke kan beveges siden i gårkveld. Var hos kiropraktor så det smalt veggimellom i dag... Mulig det er derfor TR ikke har kommet enda... Jeg boikotter testkjøp før Mandag :p

Eggløsning 24/12 her!:happy3
Monitoren vil ikke teste før 14 dager etter eggløsning for sikkert resultat. Så skal teste førstkommende tirsdag :smiley-angelic001

Samme som meg da:happy: Men jeg har begynt å teste:angelic:

Så gøy!! :) Hvordan går det med testingen da? Ser det lovende ut for deg? Krysser fingrene for at det sitter en liten spire hos begge :happy:
Har bare to tester, så tørr ikke sjanse på å bruke dem før jeg ca vet at jeg får et konkret resultat!
Men jeg tenker på
Det daglig å teste, siden jeg ikke ser noen spotting ennå! Jeg har troa denne gangen :happy090

Så gøy!! :) Hvordan går det med testingen da? Ser det lovende ut for deg? Krysser fingrene for at det sitter en liten spire hos begge :happy:
Har bare to tester, så tørr ikke sjanse på å bruke dem før jeg ca vet at jeg får et konkret resultat!
Men jeg tenker på
Det daglig å teste, siden jeg ikke ser noen spotting ennå! Jeg har troa denne gangen :happy090
Bare negative hittil:sorry: Men har ikke gitt opp håpet helt enda! Forrige pp fikk jeg positiv test 20 dpo og den var ikke veldig sterk. Mistet dessverre dagen etter. Prøvde ikke å teste noe tidligere da, så vet ikke hvor tidlig jeg kan få positiv test:shy: Masse lykke til og krysser fingrene for deg❤️

Klarte ikke vente, positiv graviditetstest!
Så kommer den nye bekymringen som gjør at vi ikke klare å glede oss. Ble spontanabort i uke 14 sist, så hoder det denne gang? Bare tiden vil gi oss svar.

Back
Topp