Gratis pakker, rabatter og lignende

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Finnes det gratis pakker man får to av når man venter tvillinger?
Eller rabatt koder eller lignende? Blir jo sinnssykt dyrt med tvillinger.

Hva er deres beste tips?
 
Finnes det gratis pakker man får to av når man venter tvillinger?
Eller rabatt koder eller lignende? Blir jo sinnssykt dyrt med tvillinger.

Hva er deres beste tips?
Aner ikke, har aldri hørt om det.

Vet du hva du venter eller? Jeg har fått vite at jeg venter to jenter,og kjøper nå endel klær brukt til de.
 
Aner ikke, har aldri hørt om det.

Vet du hva du venter eller? Jeg har fått vite at jeg venter to jenter,og kjøper nå endel klær brukt til de.
vet ikke 100% enda. Men på sist UL i uke 12 sa legen, se har stikker det noe ut, tror det er gutter. Skal på ny UL neste uke (uke16) så får vel det mer bekreftet da.

Har en gutt fra før, så da trenger jeg heldigvis ikke såååå mye klær, han er også første barnebarn, så kan vel si at han ikke har manglet noe og ikke noe problem å ha to babyer til den garderoben.

Syntes det er mer stress med alt utstyr. Bilstoler og alt.

Har du noen fra før?
 
vet ikke 100% enda. Men på sist UL i uke 12 sa legen, se har stikker det noe ut, tror det er gutter. Skal på ny UL neste uke (uke16) så får vel det mer bekreftet da.

Har en gutt fra før, så da trenger jeg heldigvis ikke såååå mye klær, han er også første barnebarn, så kan vel si at han ikke har manglet noe og ikke noe problem å ha to babyer til den garderoben.

Syntes det er mer stress med alt utstyr. Bilstoler og alt.

Har du noen fra før?
Jeg har både en jente og en gutt fra før, men de er 9 og 10 år,så alt av utstyr er solgt etter e,pg mye av klærne er gitt bort.. jeg er i uke 21 nå, så var på ordinær ultralyd forrige uke og fikk bekreftet to jenter. Eneggede mine da.

Har kjøpt bilstoler for en måneds tid siden, brukt av en bekjent. Sitter nå å kikker på vogner,og tenker å kjøpe denne brukt. Skal på loftet til svigers iløpet av uka,og hente sprinkelseng å de klærne som er der. Så kjøpe en kommode til soverommet deres og begynne å få lagt på plass til klær å slikt..

Føler jeg har litt dårlig tid, da de kan komme før tiden,og jeg uansett blir satt igang i uke 36,og mest sannsynlig blir innlagt noen uker dør dette da det er 3 timer en vei til sykehuset jeg nå føde på,og mine to tidligere fødsler har tatt 2,5 time og under 2 timer..
 
Finnes det gratis pakker man får to av når man venter tvillinger?
Eller rabatt koder eller lignende? Blir jo sinnssykt dyrt med tvillinger.

Hva er deres beste tips?
Hva med far har en app, mor har en app? De fleste har jo at du kan hente ut 1 pakke pr 6 mnd eller noe sånt.

Ellers tilbyr de fleste forsikringsselskaper nå utleie av bilstol til baby og barn, kan det være aktuelt?
 
Hva med far har en app, mor har en app? De fleste har jo at du kan hente ut 1 pakke pr 6 mnd eller noe sånt.

Ellers tilbyr de fleste forsikringsselskaper nå utleie av bilstol til baby og barn, kan det være aktuelt?
Det var kjempe lurt! Begge deler!
 
Jeg har både en jente og en gutt fra før, men de er 9 og 10 år,så alt av utstyr er solgt etter e,pg mye av klærne er gitt bort.. jeg er i uke 21 nå, så var på ordinær ultralyd forrige uke og fikk bekreftet to jenter. Eneggede mine da.

Har kjøpt bilstoler for en måneds tid siden, brukt av en bekjent. Sitter nå å kikker på vogner,og tenker å kjøpe denne brukt. Skal på loftet til svigers iløpet av uka,og hente sprinkelseng å de klærne som er der. Så kjøpe en kommode til soverommet deres og begynne å få lagt på plass til klær å slikt..

Føler jeg har litt dårlig tid, da de kan komme før tiden,og jeg uansett blir satt igang i uke 36,og mest sannsynlig blir innlagt noen uker dør dette da det er 3 timer en vei til sykehuset jeg nå føde på,og mine to tidligere fødsler har tatt 2,5 time og under 2 timer..
eneggende her også. Ser på vogn selv. tenkte brukt. men er litt usikker.
Er du blitt sykemeldt? Eller når vil de sykemelde deg?
 
eneggende her også. Ser på vogn selv. tenkte brukt. men er litt usikker.
Er du blitt sykemeldt? Eller når vil de sykemelde deg?
Har vært sykemeldt fra uke 7, pga hyperemesis jeg :(
Har heldigvis roet seg med spyinga nå,men er fortsatt kvalm hele tiden, og sliter tidvis med mat.

Hadde uansett blitt sykemeldt fra uke 20-22 sa gynekologen min på sykehuset,for å unngå prematur fødsel. Har begynt å få en del kynnere å nedpress ogaå,så prøver å ta det med ro.
 
eneggende her også. Ser på vogn selv. tenkte brukt. men er litt usikker.
Er du blitt sykemeldt? Eller når vil de sykemelde deg?
Tror forresten jeg ender med en tfk-vogn. Står mellom emmaljunga og tfk, og liker ikke de ergonomiske sportsdelene på emmaljunga, men tfk har sportsdelene fra deg som triller :/ vanskelig..
 
Fikk to babypakkene på kiwi da jeg spurte om det og forklarte at jeg ventet tvillinger. Fikk også to på NameIt (må ha med dokumentasjon på at det er tvillinger, som helsekortet f.eks). På Rema og Apotek 1 fikk jeg kun 1, en pakke pr familie sa de. Folk i køen bak meg kommenterte at det var urettferdig, jeg fikk jo to babyer? Innholdet i pakkene er bereknet for 1 baby..

Finnes en del rabattkoder som man får gjennom tvillingforeningen. På kid bl. a, men jeg er ikke medlem der.
 
Vi venter bare en baby, men vi begge har lastet ned app til apotek, rema osv, og henter derfor to pakker. Står ingen steder at ikke far har lov å hente så :)
 
Fikk to babypakkene på kiwi da jeg spurte om det og forklarte at jeg ventet tvillinger. Fikk også to på NameIt (må ha med dokumentasjon på at det er tvillinger, som helsekortet f.eks). På Rema og Apotek 1 fikk jeg kun 1, en pakke pr familie sa de. Folk i køen bak meg kommenterte at det var urettferdig, jeg fikk jo to babyer? Innholdet i pakkene er bereknet for 1 baby..

Finnes en del rabattkoder som man får gjennom tvillingforeningen. På kid bl. a, men jeg er ikke medlem der.
Da skal jeg og si det!!! Takk ❤️ Skal hvertfall prøve meg på apoteket. For det var den jeg bar mest fornøyd med sist. Der vare det jo flaske med og alt!
Hvilken er du mest fornøyd med?
 
Da skal jeg og si det!!! Takk ❤️ Skal hvertfall prøve meg på apoteket. For det var den jeg bar mest fornøyd med sist. Der vare det jo flaske med og alt!
Hvilken er du mest fornøyd med?
Prøvde meg hos alle, men kun kiwi de var greie. De hadde ingen retningslinjer på det med flerlinger sa de, men de i kassen ble enige om at jeg måtte jo få to siden det kom to babyer. Så kommer kanskje an på hvem du møter.
Rema var ganske tydelige på sine regler ifbm pakkene.

Egentlig veldig fornøyd med både kiwi og apotek 1 sine. Er jo bleier, både str1 og 2, våtservietter, babyskjeer, noe såpe mener jeg.. Er en stund siden jeg hentet de ut, så husker ikke alt. Men ja, er flaske og smokk i apotek 1 sine :) og et par ammeinnlegg mener jeg.
 
Fikk to babypakkene på kiwi da jeg spurte om det og forklarte at jeg ventet tvillinger. Fikk også to på NameIt (må ha med dokumentasjon på at det er tvillinger, som helsekortet f.eks). På Rema og Apotek 1 fikk jeg kun 1, en pakke pr familie sa de. Folk i køen bak meg kommenterte at det var urettferdig, jeg fikk jo to babyer? Innholdet i pakkene er bereknet for 1 baby..

Finnes en del rabattkoder som man får gjennom tvillingforeningen. På kid bl. a, men jeg er ikke medlem der.

Leste på apotek sine retningslinjer, der står det at en får kun 1 pakke per barn. Det burde jo bety at en får en pakke per tvilling... Men så klart kan en omgå problemet med at mor og far henter hver sin pakke.
 
Back
Topp