Ja, det er sant, men LIKEVEL står det ikke at gravide bør holde seg unna. Det ville det gjort hvis det var fare for gravide å spise. Men om du er så redd for det er det jo bare å la vær å spise? Så slipper du å bekymre degDette er ikke noe nytt som plutselig har dukket opp. Dette har eksistert i mange år. Men er jo bare å la vær å spise om man er redd for det. Personlig orker jeg ikke å være hysterisk. Jeg holder meg unna det helsedirektoratet sier jeg bør holde meg unna, og resten spiser jeg med god samvittighet
PS: du kan jo styre unna de fruktene fra de landa som står. Må jo ikke gjøre det verre enn det er heller![]()
men i alle dager?!?!?
Jeg bare viser til den informasjonen som er gitt, da noen her ikke har fått det med seg... folk gjør nå som de vil, jeg har aldri sagt jeg ikke spiser sitrus! 
spist massevis av sitrus etter at jeg leste dette jeg, men sitter ikke akkurat og gnafser i meg skall eller spiser unormale mengder.... med normal hygiene og ved å unngå sitrusskal i maten går det helt sikkert fint!