Sniker fra august med et spørsmål

Høne_mor84

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
...er det noen her som IKKE har vært kvalme, og kommet seg over uke 12 med fosteret i behold?

Blir så bekymret når jeg leser at folk er kvalme, og her kjenner jeg nada nix, og har selvsagt mine tanker om akkurat den biten :oops:

Er 6+4 i dag.

...er det noen her som IKKE har vært kvalme, og kommet seg over uke 12 med fosteret i behold?

Blir så bekymret når jeg leser at folk er kvalme, og her kjenner jeg nada nix, og har selvsagt mine tanker om akkurat den biten :oops:

Er 6+4 i dag.
Jeg var helt fin sist svangerskap, merket knapt jeg var gravid før magen kom i uke 22.
Denne gangen er jeg heller ikke dårlig og jeg venter tvillinger, både lege og jordmor forventet at jeg skulle være dårlig med mer hormoner men nei, ikke her :wav
Det er like vanlig å være kvalm som ikke kvalm :Heartred

Er 6+4 i dag.
Var ikke kvalm sist, gikk helt fint :happy:

I mine svangerskap kan jeg telle på en hånd de få gangene kvalmen har tatt litt overhånd

Jeg var helt fin sist svangerskap, merket knapt jeg var gravid før magen kom i uke 22.
Denne gangen er jeg heller ikke dårlig og jeg venter tvillinger, både lege og jordmor forventet at jeg skulle være dårlig med mer hormoner men nei, ikke her :wav
Det er like vanlig å være kvalm som ikke kvalm :Heartred
Wow, for et betryggende svar. Gratulerer med tvillinger :Heartred:Heartred

Jeg er 14+4 nå og har ikke vært kvalm et sekund. Var også bekymret og ønsket meg alle tenkelige graviditetssymptomer. Var på TUL i uke 9 og fikk da en mer ro ❤️
Satser på det går helt fint for deg!

Jeg er 10+6 i mitt første svangerskap. Var på TUL før jul og så et hjerte som banket. Har så og si ikke vært kvalm (litt rett etter mat en håndfull ganger), og ikke kastet opp en eneste gang. :)

Håper det går bra for både deg og meg! ^^,

Jeg er 14+4 nå og har ikke vært kvalm et sekund. Var også bekymret og ønsket meg alle tenkelige graviditetssymptomer. Var på TUL i uke 9 og fikk da en mer ro ❤️
Satser på det går helt fint for deg!
Åååå dette viste seg og være en veldig betryggende tråd, tusen takk :Heartpink lykke til videre

Jeg er 10+6 i mitt første svangerskap. Var på TUL før jul og så et hjerte som banket. Har så og si ikke vært kvalm (litt rett etter mat en håndfull ganger), og ikke kastet opp en eneste gang. :)

Håper det går bra for både deg og meg! ^^,
Ååå det er jo fantastisk! Jeg håper også det, for oss begge :wav:Heartblue

Er 6+4 i dag.
Ikke si det forhøyt... Jeg gjorde det og i uke 8 eller noe så kom det og beit meg i ræva så det holdt.... Jeg spyr enda 14+2

Var ikke kvalm i første graviditet! var en på jobb like langt som meg som levde i doskåla så jeg var litt bekymret - men alt var i orden :) har vært kvalm i de andre svangerskapene (også nå :hungover: hadde gjerne vært fri for kvalmen)

:D

Er 6+4 i dag.
Eg har ikkje vore kvalm i verken detta el forrige svangerskapet. Sist hadde eg ingen plaga uten om at eg va kjempe trøtt, og fekk bekkenløsning halveis. Så det går fint an å vera gravid uten kvalme og masse symptom:D

:D
Eg har ikkje vore kvalm i verken detta el forrige svangerskapet. Sist hadde eg ingen plaga uten om at eg va kjempe trøtt, og fekk bekkenløsning halveis. Så det går fint an å vera gravid uten kvalme og masse symptom:D
Veldig betryggende å høre, er jo en god del som ikke har overdrøss av symptomer :rolleyes:

Var ikke kvalm i første graviditet! var en på jobb like langt som meg som levde i doskåla så jeg var litt bekymret - men alt var i orden :) har vært kvalm i de andre svangerskapene (også nå :hungover: hadde gjerne vært fri for kvalmen)
Merkelig at det kan være så store forskjeller, og litt fascinerende :happy:

Jeg ble ikke uggen før uke 7-8, men aldri vært ordentlig kvalm og dårlig. Varte bare et par uker og. Hadde samme tanker som deg, og endte med tidlig ultralyd ❤️

Kvalmen kom i uke 7 for min del, og er her fortsatt i uke 11 :depressed:
Kjenner mange som ikke har vært kvalme i det hele tatt, og som nå har små sunne babyer i fanget :)

Er 15+3, omtrendt ikke vært kvalm :)
Hatt noen få ganger jeg har vært litt kvalm pga for lite mat bare. Men ikke noe værre eller oppkast her :) så en fin liten aktiv gutt når jeg var 13+1 :Heartred

Back
Topp