Sniker fra august med et spørsmål

Jeg føler jeg var lite kvalm sist, tror jeg kastet opp en gang. Har ikke vært på UL denne gangen, skal sannsynligvis når jeg er 14+0, er 11+4 nå, og har faktisk nettopp prøvd å søke
opp om det er normalt å være kvalm uten å spy så du er hvertfall ikke alene :rolleyes:

Jeg tenkte akuratt som deg da jeg var 6 uker på vei, og var sikker på at dette ikke skulle gå veien. Men i uke 8 kom kvalmen likevel!
Min venninne var ikke kvalm i det hele tatt i noen av sine svangerskap, så det er nok bare veldig forskjellig. Lykke til!

Jepp, i tre av fem svangerskap har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt. Har fire friske barn, og nr fem på vei

...er det noen her som IKKE har vært kvalme, og kommet seg over uke 12 med fosteret i behold?

Blir så bekymret når jeg leser at folk er kvalme, og her kjenner jeg nada nix, og har selvsagt mine tanker om akkurat den biten :oops:

Er 6+4 i dag.
Jeg har ikke vært kvalm :happy: jeg har bare hatt noen brekninger på morgenen, dette hadde jeg som verst når jeg var forkjøla og hosta masse:rolleyes:
Er 14+1 idag

Jeg tenkte akuratt som deg da jeg var 6 uker på vei, og var sikker på at dette ikke skulle gå veien. Men i uke 8 kom kvalmen likevel!
Min venninne var ikke kvalm i det hele tatt i noen av sine svangerskap, så det er nok bare veldig forskjellig. Lykke til!
Så godt å høre at det er like normalt å være kvalmen som å ikke være kvalmen. Vi er jo ulike, så i grunnen er det jo naturlig at det også er ulikt, men fort gjort å tenke at noe må være galt når du har et ønske og håp om at det skal gå godt :Heartbigred

Jeg føler jeg var lite kvalm sist, tror jeg kastet opp en gang. Har ikke vært på UL denne gangen, skal sannsynligvis når jeg er 14+0, er 11+4 nå, og har faktisk nettopp prøvd å søke
opp om det er normalt å være kvalm uten å spy så du er hvertfall ikke alene :rolleyes:
Hehe så komisk at du også skulle søke om det, håper tråden ble betryggende for din del også da :D

Er 15+3, omtrendt ikke vært kvalm :)
Hatt noen få ganger jeg har vært litt kvalm pga for lite mat bare. Men ikke noe værre eller oppkast her :) så en fin liten aktiv gutt når jeg var 13+1 :Heartred
Så kjekt at du til tross for mangel på kvalme fikk se en liten gutt som var aktiv, takk for betryggende ord :happy:

Hehe så komisk at du også skulle søke om det, håper tråden ble betryggende for din del også da :D

Ja, håper på positive nyheter når jeg skal til legen. Mente såklart også være gravid uten å spy, ikke kvalm uten å spy :hilarious: Var litt trøtt si.

Av 4 svangerskap har jeg vært kvalm i 3. Da jeg ikke var kvalm, fikk jeg en gutt. Er nå gravid med nr 4, er spent på om det er en jente denne gangen også siden jeg har vært kvalm siden uke 7

...er det noen her som IKKE har vært kvalme, og kommet seg over uke 12 med fosteret i behold?

Blir så bekymret når jeg leser at folk er kvalme, og her kjenner jeg nada nix, og har selvsagt mine tanker om akkurat den biten :oops:

Er 6+4 i dag.
Jeg har vært litt uggen, men ikke kvalm. Sprellende baby i magen nå 12+5:happy090

Uke 6+6 kom kvalmen her :wacky: (Jeg var også redd da jeg ikke hadde noe svangerskapstegn tidligere (følte alle andre rundt meg hadde et eller annet), fikk TUL og fikk se at alt sto bra til da jeg var 6+2, og fire dager etter kom kvalmen for fullt.. Føler jeg jinxa det der)

Er 6+4 i dag.

Min svigerinne merket aldri noe til svangerskapet og fikk en gutt.
Selv begynte kvalmen i uke 7 og stoppet i uke 12.

Back
Topp