Hvem kjenner spark?

Hvor er det jeg i teorien kan kjenne noe fra babyen nå? Uke 17 i morgen. Føler det spreller litt av og til i magen, men det er ganske rett ved siden av og kanskje 4-5 cm under navlen. Tror vel det er for høyt oppe?

Babyen ligger ved navlen nå så kjenner du det 4-5 cm under navlen er det noe annet :p
 
Babyen ligger ved navlen nå så kjenner du det 4-5 cm under navlen er det noe annet :p

Hm! Jeg har kjent noe redd ved navlen, men har trodd det var altfor høyt oppe :p Jaja, får vel bare vente og se til jeg ikke er i tvil lenger :p
 
De første sparkene merket jeg i uke 14, er i uke 15 i dag og kjenner sparkene mer tydeligere. De to andre graviditetene kjente jeg de første sparkene i uke 16 og 17
 
Har såvidt kjent den boblende følelsen som egentlig kan være både lille og luft i magen:rolleyes:men har tenkt at det er bittesmå bein jeg kjenner. 14+6 i dag og var på ul i går. Der var det en særdeles sprellende liten baby og jeg kjente ingenting, så da spørs det om det jeg har kjent er noe annet:p gleder meg sånn til å kjenne ordentlige bevegelser:Heartred
 
Ganske sikker på at jeg kjente liv i går kveld da jeg lå i senga (17+0 og førstegangs). Følte først på hjerterytmen/pulsen min for å ikke ta feil, så merka jeg noe på venstre siden❤️
 
Back
Topp