♡ IKM UKE 1 ♡

Brun spotting 12 dpo? Kan det være festeblødning så sent? IKM er om to dager..(ustabil syklus, så kan godt være før eller etter :hungover:) har fortsatt positiv test. Men vet ikke om stigningen er som den bør være, kasta dagens test. Men skal ta bilde av neste :)

Brun spotting 12 dpo? Kan det være festeblødning så sent? IKM er om to dager..(ustabil syklus, så kan godt være før eller etter :hungover:) har fortsatt positiv test. Men vet ikke om stigningen er som den bør være, kasta dagens test. Men skal ta bilde av neste :)
Det er ikke festeblødning om du allerede har positiv test :) Krysser fingra for at spottingen er helt uskyldig.

Ikke gravid her ;( Streken på tidligtesten er enda svakere i dag. Nok en kjemisk da sikkert :( Åååå!! FORBANNA PRØVING OG FALSKE FORHÅPNINGER! Veldig lei meg.. Nå syns jeg at blodet bare kan komme fort som f :blackalien:

3 dager til IKM (Fredag 03/01). Tok en no-name Kina-test hvor det står at resultatet IKKE skal leses av etter 5 minutter. I begynnelsen var den blank og null strek å se, men etter ca 5 min kom denne tynne skyggestreken. Er det falsk positiv?

91270482-952C-4A18-8E63-15A8FF7ED201.jpeg

3 dager til IKM (Fredag 03/01). Tok en no-name Kina-test hvor det står at resultatet IKKE skal leses av etter 5 minutter. I begynnelsen var den blank og null strek å se, men etter ca 5 min kom denne tynne skyggestreken. Er det falsk positiv?

Vis vedlegget 315865

omg!! Løp og kjøp noe litt sikrere enn kinesisk crap :P Håper, håper det er noe på gang!!!!

Gratulerer!! :Heartred Det er jo like vanlig med ingen symptomer som med flere :)
Går bra :) Bare spent på om det blir bebis av denne svake streken :)

Jeg har troa - fikk ikke sterk strek med nr 1 før seent. Den jeg fikk nå var heller ikke veldig sterk, men slo ut i dag på digital 13dpo :joyful: heier på deg og lille spiren!

Ikke gravid her ;( Streken på tidligtesten er enda svakere i dag. Nok en kjemisk da sikkert :( Åååå!! FORBANNA PRØVING OG FALSKE FORHÅPNINGER! Veldig lei meg.. Nå syns jeg at blodet bare kan komme fort som f :blackalien:
Å så forbanna urettferdig :( klem ♥️

Jævlig kjipt❤️ Sambo er å kjøper test nå for meg men har heller ikke troa denne pp:( tross en liten skygge i går på en vanlig 25 test i går! Satser på at 2020 er året ❤️

Så utrolig kjedelig:arghh:... Sender en stor klem:Heartred

Nytt år nye muligheter❤️ Da skal jeg feire med både bobler og god mat i kveld :) venter jeg bare på tr om en dag eller to. Håper den kommer fort:p grattis til alle med positive tester :) godt nytt år :)

Vedlegg

• E5D95B9D-992F-48DB-9A17-2728E2EC21A1.jpeg
    E5D95B9D-992F-48DB-9A17-2728E2EC21A1.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 149
Støl nedover lårene, akkurat som sist jeg var gravid. Hater og elsker at kroppen kommer med sånne tegn når jeg egentlig hadde gitt opp denne pp’n :banghead: :hilarious: Blir spennende å se om TR kommer de neste dagene.

Jeg begynte og spotte/blø litt tidligere kveld. Regner med at løpet er kjørt for meg for denne gang. Overraskende kjipt og tyngre enn hva jeg hadde trodd :(

Ikke spottet noe mer og streken er blitt enda sterkere. Tror ikke jeg skal teste noe mere nå, og faktisk tro jeg er gravid <3 bilde fra 14dpo er tatt sist svangerskap (Lillegutt som nå er 10mnd) og det andre bilde er fra i dag 13dpo. Nervepirrende dette her :hungover::Heartred

Vedlegg

• 4F909862-E700-41D7-A5B7-043BFFE5EB9E.jpeg
    4F909862-E700-41D7-A5B7-043BFFE5EB9E.jpeg
    16,1 KB · Visninger: 161
  • 91689B73-D0C3-49B2-8D00-F38CA34BBBC7.jpeg
    91689B73-D0C3-49B2-8D00-F38CA34BBBC7.jpeg
    15,3 KB · Visninger: 167
Ikke spottet noe mer og streken er blitt enda sterkere. Tror ikke jeg skal teste noe mere nå, og faktisk tro jeg er gravid <3 bilde fra 14dpo er tatt sist svangerskap (Lillegutt som nå er 10mnd) og det andre bilde er fra i dag 13dpo. Nervepirrende dette her :hungover::Heartred
Gratulerer!!

Merker jeg blir rimelig misunnelig :P Håper det går fort her og. Lutealfasen min er helt på bærtur. Hittil på 4 og 7/8 dager. Så har jo ikke hatt sjans engang :(

Back
Topp