Har dere navn klart?

Ja har navn klart, har hatt det klart siden vi ventet nummer 2 (venter nå nummer 4 som er ei jente, nummer 2 og 3 er gutter)
Men har ikke lyst til å dele navnet på åpent forum siden historien vår er såpass spesiell at jeg er lett gjenkjennelig og navnet ikke er offentlig før etter fødsel til de nærmeste
 
Ja har navn klart, har hatt det klart siden vi ventet nummer 2 (venter nå nummer 4 som er ei jente, nummer 2 og 3 er gutter)
Men har ikke lyst til å dele navnet på åpent forum siden historien vår er såpass spesiell at jeg er lett gjenkjennelig og navnet ikke er offentlig før etter fødsel til de nærmeste

Så Spennende :)
Det er helt forståelig. Vi har ikke funnet det ut enda, syns det er vanskelig. Så tror jeg ikke vi klarer å bestemme oss 100% før hun er ute. Måtte se guttene før vi ga de navnene også :)
 
Vi har navn klart, har delt det på skjult :D Navnet er ikke 100% bestemt, men så godt som :) Gjenstår bare å se om han passer det når han blir født..
 
er 95% bestemt. Samboeren min klarer ikke helt å bli enig med seg selv, og vil gjerne at vi skal vurderer oss gjennom lista igjen, men tror ikke vi blir å endre på avgjørelsen allikevel :D
 
Har tenkt på et guttenavn og et jentenavn. Tror ikke mannen var helt sikker på guttenavnet, men tror vi har et jentenavn.. Hatt det siden ungenes Oldemor dødde når frøkna var 2 mnd. Var et navn jeg ville vurdert også sist, om jeg hadde gått bort fra det populære navnet jeg har likt siden jeg var barn.
 
Hvis det blir jente så har vi navnet klart, men vi har ikke fortalt det til noen. Hvis det er en gutt så har vi ikke noe på lista engang :hilarious:
 
Dere vil ikke vite kjønn? :)
Jordmor sa at hun ikke kunne se på OUL (ikke at jeg tror hun prøvde så hardt), men tippa kaaanskje en lillesøster. Vi hadde egentlig tenkt å gå privat for å sjekke, men nå har det gått så lang tid at jeg ser ikke for meg at vi kommer til å gidde å bruke penger på det. Magefølelsen min har sagt jente, så da satser vi bare på det... :woot:
 
Trur jeg har bestemt meg, me ikke sagt det til noen ennå, og holder det nok for meg selv til etter fødsel.
 
Vi har ikke bestemt oss. Tror ikke det hjelper å se baby heller. Har snakket om det, men vi har absolutt ikke kommet frem til noe. Så dette blir spennende, å møte frøken navnløs :p
 
Ikke bestemt noe. Føler vi ikke er i nærheten heller
 
Ja ca 95% sikkert :) Har vært en veldig vanskelig prosess å bestemme, ikke lett å bli enig gitt! Jentenavn hadde vi mange å velge i, guttenavn har vi egentlig bare et vi klarer å bli enig om :hilarious:
 
Vi har bestemt oss nå, har vært SÅ vanskelig den gangen her. De to første ble bestemt med èn gang, ingen lister eller uenighet eller noe. Blir spennende å se om han kler navnet :)
 
Jordmor sa at hun ikke kunne se på OUL (ikke at jeg tror hun prøvde så hardt), men tippa kaaanskje en lillesøster. Vi hadde egentlig tenkt å gå privat for å sjekke, men nå har det gått så lang tid at jeg ser ikke for meg at vi kommer til å gidde å bruke penger på det. Magefølelsen min har sagt jente, så da satser vi bare på det... :woot:
Med første så visste vi ikke kjønn, men hadde kun jentenavn klart, hadde ikke klart å finne guttenavn.det ble en jente, så da slapp vi å tenke på det
 
Dette er nr 4,og vi er ikke i nærheten av å finne navn. Vi vet heller ikke kjønn, så vi bør jo liksom ha begge alternativer... :eek:
 
Back
Topp