Har dere navn klart?

En tråd i 'Februar 2020' startet av Mbmom, 29 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mbmom Flørter med forumet

Del det gjerne her :)

2. Vbt Elsker forumet Marsboerne 20 18 Himmelbarn Februarbarna 2020

Ja har navn klart, har hatt det klart siden vi ventet nummer 2 (venter nå nummer 4 som er ei jente, nummer 2 og 3 er gutter)
    Men har ikke lyst til å dele navnet på åpent forum siden historien vår er såpass spesiell at jeg er lett gjenkjennelig og navnet ikke er offentlig før etter fødsel til de nærmeste

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Mbmom Flørter med forumet

Så Spennende :)
    Det er helt forståelig. Vi har ikke funnet det ut enda, syns det er vanskelig. Så tror jeg ikke vi klarer å bestemme oss 100% før hun er ute. Måtte se guttene før vi ga de navnene også :)

4. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Vi har navn klart, har delt det på skjult :D Navnet er ikke 100% bestemt, men så godt som :) Gjenstår bare å se om han passer det når han blir født..

• Liker Liker x 1
  5. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

• Liker Liker x 1
    Last edited: 31 Aug 2020
  6. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

er 95% bestemt. Samboeren min klarer ikke helt å bli enig med seg selv, og vil gjerne at vi skal vurderer oss gjennom lista igjen, men tror ikke vi blir å endre på avgjørelsen allikevel :D

• Liker Liker x 1
  7. Madeline Flørter med forumet

Det er bestemt, men ikke offentlig;)

• Liker Liker x 1
  8. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Januar 2017 Februarlykke 2015 Februarbarna 2020

Har tenkt på et guttenavn og et jentenavn. Tror ikke mannen var helt sikker på guttenavnet, men tror vi har et jentenavn.. Hatt det siden ungenes Oldemor dødde når frøkna var 2 mnd. Var et navn jeg ville vurdert også sist, om jeg hadde gått bort fra det populære navnet jeg har likt siden jeg var barn.

• Liker Liker x 1
  9. LightningII Glad i forumet Februarbarna 2020

Hvis det blir jente så har vi navnet klart, men vi har ikke fortalt det til noen. Hvis det er en gutt så har vi ikke noe på lista engang :hilarious:

• Liker Liker x 1
  10. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 5 Sep 2020
  11. LightningII Glad i forumet Februarbarna 2020

Jordmor sa at hun ikke kunne se på OUL (ikke at jeg tror hun prøvde så hardt), men tippa kaaanskje en lillesøster. Vi hadde egentlig tenkt å gå privat for å sjekke, men nå har det gått så lang tid at jeg ser ikke for meg at vi kommer til å gidde å bruke penger på det. Magefølelsen min har sagt jente, så da satser vi bare på det... :woot:

12. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Mailykke 2018 Sommerfuglene Himmelbarn Februarbarna 2020

Trur jeg har bestemt meg, me ikke sagt det til noen ennå, og holder det nok for meg selv til etter fødsel.

• Liker Liker x 1
  13. Bruspulver Forelsket i forumet

Vi har ikke bestemt oss. Tror ikke det hjelper å se baby heller. Har snakket om det, men vi har absolutt ikke kommet frem til noe. Så dette blir spennende, å møte frøken navnløs :p

• Liker Liker x 1
  14. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Ikke bestemt noe. Føler vi ikke er i nærheten heller

• Liker Liker x 1
  15. Safir91 Blir kjent med forumet

Ja ca 95% sikkert :) Har vært en veldig vanskelig prosess å bestemme, ikke lett å bli enig gitt! Jentenavn hadde vi mange å velge i, guttenavn har vi egentlig bare et vi klarer å bli enig om :hilarious:

16. Hurraaa Forelsket i forumet

Vi har bestemt oss nå, har vært SÅ vanskelig den gangen her. De to første ble bestemt med èn gang, ingen lister eller uenighet eller noe. Blir spennende å se om han kler navnet :)

17. Vbt Elsker forumet Marsboerne 20 18 Himmelbarn Februarbarna 2020

Med første så visste vi ikke kjønn, men hadde kun jentenavn klart, hadde ikke klart å finne guttenavn.det ble en jente, så da slapp vi å tenke på det

• Liker Liker x 1
  18. Firevakreskatter Forumet er livet Januarhula 2014 Marsboere 2020 Februarbarna 2020

Dette er nr 4,og vi er ikke i nærheten av å finne navn. Vi vet heller ikke kjønn, så vi bør jo liksom ha begge alternativer... :eek:

19. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Har navnet klart men holder det hemmelig til etter fødsel :)

• Liker Liker x 1
  20. Mamma M(i)ra Millie00 Marsboere 2020 Snøfnuggene 2018 Februarbarna 2020

Matheus her :)

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden