Nakkefold

Saphira

Andre møte med forumet
Er helt knust!
Noen som har vært borti dette?
Venter nå på blodprøver fra sykehus og Danmark. Og kjenner jeg er totalt ødelagt.
 
Er helt knust!
Noen som har vært borti dette?
Venter nå på blodprøver fra sykehus og Danmark. Og kjenner jeg er totalt ødelagt.
Har du vært på ultralyd? Har dem da sett noe som ikke skal være der eller hva har skjedd? :grumpy:
 
Jeg har vært på ul hos gyn. Han henviste til fødepoliklinikken da han ikke kunne utdype seg. Fødepoliklinikken bekrefter funn av fortykket nakkefold på nærmere 5mm . 4 valg fikk vi der og da- fortsette svangerskap som normalt.prøve av morkake.duo blodprøve eller abort. Så nevnte de plutselig at i Danmark kan du ta NIPT test som ikke er lovlig i Norge før man får påvist høy risiko på den første blodprøven. Da blei det bestilt (av oss) time i København 2 dager etter hos ultralydklinikken lille julaften. Meget flinke folk og veldig nøye i forklaring og var sjokket over valgene vi fikk her hjemme. Hun målte nakkenfolden til 4,8mm og ellers er alt som det ska være. Jeg er 14+4.
 
Vi fikk beskjed at den skulle være under 3 mm, så det var veldig mye ja.. Lykke til, uansett hva dere velger å gjøre ❤️❤️❤️
 
Er helt knust!
Noen som har vært borti dette?
Venter nå på blodprøver fra sykehus og Danmark. Og kjenner jeg er totalt ødelagt.

Ikke selv, men venner av oss. De måtte ta morkakeprøve pga svært tykk nakkefold. Alt var helt fint på morkakeprøven og barnet er helt frisk i dag.
 
Så utrolig vanskelig:( hva tenker dere videre da? Følges dere opp i norge eller danmark?
Venter på blodprøver fra her og Danmark. Så må vi krysse alt for blodprøver er fine før vi velger videre vei. Har ikke lyst å velge noe,vil ha ei frisk jente ❤️ Men følges kun opp her.
 
Hva er det de mistenker da? En av de skumle trisomiene? Håper alt er bra! ❤️
 
Huff ønsker dere masse lykke til uansett valg. Her er det bare dere som kan kjenne hva som blir riktig for dere og deres situasjon. Det kommer til å gå bra, uansett hva dere måtte gjøre❤️Masse gode tanker og støtte deres vei
 
Uff, dette vet jeg lite om desverre.. Men ønsker dere alt godt og håper dere sitter med ei lita frisk jente i juni, å at sykehuset følger dere bra opp :Heartred
 
Fikk svar fra Danmark og alt negativt!!! Er så letta og overlykkelige ❤️ Og 100 % ei lita jenta prøver å komme over knekken men tar nok litt tid
 
Back
Topp